רגע לפני הקלאסיקו: קורל סימנוביץ' לוהטת בהלבשה תחתונה לכבוד יום האהבה‎

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

הדוגמנית הישראלית, שבעוד כמה שעות תגיע ליציע הכבוד בקאמפ נואו כדי לעודד את ברצלונה נגד ריאל מדריד, הפגיזה עם תמונות מדהימות תחת הכיתוב: "האם אתם כבר מוכנים ליום האהבה?"

(גודל טקסט)
אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל איזה כיף לסרג'י רוברטו. לא רק שהוא משחק באלופת ספרד ברצלונה, אלא שהוא נשוי לקורל סימנוביץ' שלנו. הדוגמנית הישראלית לא נותנת לנו מנוחה וטוב שכך! אחרי שנרגענו מההופעה שלה בקליפ החדש של עומר אדם, כעת סימנוביץ' כבר מוכנה ליום האהבה הבינלאומי "הוולנטיינן", בצילומים ששרפו את הרשתות החברתיות. הגברת סימנוביץ'-רוברטו הצטלמה למותג ההלבשה התחתונה "אינטימיסימי" כשהיא לבושה בצורה סקסית עם תחתונים וחזייה בפוזה אקסטרה חושנית תחת הכיתוב: "האם אתם כבר מוכנים ליום האהבה?"


רק נזכיר שלמותג האיטלקי יש פרזנטורית כבר שנים שכולנו מכירים מצוין, אירינה שייק, וקורל מצטרפת אליה למרות שזו לא הפעם הראשונה שהיא מצטלמת למותג. אנחנו בטוחים שהיא וסרג'י יחגגו את הוולנטיין כמו שזוג צעיר ומאוהב יודע. אם זה לא מספיק, הבוקר (רביעי) סימנוביץ' מוסיפה לרזומה שלה שער נוסף, הפעם במגזין האופנה GOstyle כיאה לבוגרת לימודי עיצוב בשנקר. בראיון עימה, סוגרת הדוגמנית "חשבון" עם התקשורת הישראלית שניפחה את התגובות המרושעות שקיבלה בעקבות הצילום שלה ליד עץ חג המולד בכריסטמס האחרון.


אם גם אתם מתקשים לעקוב אחרי הלוז של השגרירה שלנו בברצלונה שנמצאת חזק על הקו ישראל-ספרד, נעדכן שברגעים אלו היא בביתה שבברצלונה. בעוד מספר שעות, היא תגיע לאצטדיון הקאמפ נואו ליציע הכבוד, לעודד את הבעל עם חברתה הטובה דין וויס, שהגיעה לבקר את הבסטי שלה בקטלוניה וכבר זכתה לסיבוב על הקורקינט החשמלי של קורל.



קורל סימנוביץ'. (instagram)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New Cover Story for @gostylemagazine

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Decorations Everywhere @browniespain and I wishing you all Merry Christmas and Happy Holiday #browniegirls ⭐️✨

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amsterdam you were amazing ! Great city to start 2019 ✨ These two days were full of fun moments. Thank you @cavagroupltd for organizing it for us in the best way and making this holiday look like a dream

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on











מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי