שיא השיאים: נטע אלחמיסטר תככב בקליפ של מאלומה

מאלומה, נטע אלחמיסטר
מאלומה, נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

הדוגמנית תככב לצדו של הזמר המצליח בעולם בימים אלה, הודות לשיתוף פעולה נוסף של הסוכן שי אביטל. עד החתונה עם רמי גרשון היא כבר תהיה כוכבת בינלאומית

(גודל טקסט)
אם חשבנו שדוגמניות ישראליות שחוגגות במסיבת יום ההולדת של ניימאר זה וואו, חכו שתשמעו מה מבשלת לנו נטע אלחמיסטר. ארוסתו של רמי גרשון המריאה לפני 48 שעות למיאמי, פלורידה, שם היא הצטלמה לקליפ החדש של הזמר המצליח כיום בכל העולם, מאלומה בייבי!! כן, זה אמיתי, וכבר אמרנו לכם שזה עניין של זמן עד שהדוגמנית הפצצה תהפוך להיות בינלאומית. הסוכן שלה, שי אביטל, בהחלט דואג שהדבר יקרה ואחרי שחיבר בין המיוצגת הכי חזקה שלו לבין דיוויד גרוטמן, המלך הלוקלי של מיאמי – איש חיי הלילה הסופר עשיר שמכיר את כולם – זה עניין של זמן עד שנטע שלנו תכבוש את הוליווד.


אלחמיסטר נבחרה להופיע בקליפ על ידי האליל הקולומביאני, כשהיא מגלמת את בחירת ליבו ועל הדרך היא גם תלבש בגד ים מקולקציית בגדי הים שלה, bananhot. בסרטונים שהציפו את הרשת, קיבלנו טעימה לרגע בו מאלומה רוכב על טרקטורון כשהישראלית רוקדת מאחוריו. מסתבר שסוכנה של נטע והסוכן של מאלומה בקשר מאז הקיץ האחרון, אז הופיע בישראל ולאחרונה אף הוצע לה להשתתף בקליפ. למי שלא מעודכן בפלייליסט של הזמר הענק, כל קליפ של מאלומה הופך בין לילה ללהיט, עם רשימת להיטים ביוטיוב שהגיעו למיליארד צפיות!! נתון פסיכי שגורם לנו לכסוס ציפורניים עד לרגע בו הקליפ המשותף ייצא לאור.


נראה לנו שעד חודש יוני הקרוב, אז נטע וגרשון ישברו את הכוס, הדוגמנית כבר תגיע כשהיא זוכה להצלחה בינלאומית. מעניין מה זה יעשה לחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים כבר 1.4 מיליון איש. מילה טובה לאיש שמנהל אותה: לקורל סימנוביץ' סידר שי אביטל לככב בקליפ החדש של עומר אדם, לאלחמיסטר עם מאלומה, אותו אגב היא מעריצה. מה הלאה?!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It will be great

A post shared by Maluma Fanpage (@juanluisturkey) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We are ready @maluma

A post shared by Shai Avital (@shaiavital1) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A day to remember @neta_alchimister @luavision

A post shared by Shai Avital (@shaiavital1) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pretty in Pink "Beware of Sharks"

A post shared by David Grutman (@davegrutman) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי