נטע אלחמיסטר קיבלה שיעור פרטי בספרדית ממאלומה

נטע אלחמיסטר עם מאלומה
נטע אלחמיסטר עם מאלומה | Instagram

ארוסתו של רמי גרשון הגשימה את חלומן של מיליוני נשים, כשהצטלמה עם כוכב הרגאטון שנתן לה שיעור פרטי בשפת האם שלו. הזמר שמודע על כמות המעריצים שלו, לא שכח לסיים את הווידאו עם ברכת: "ישראל אני אוהב אתכם"

(גודל טקסט)
לטובת הקורא רמי גרשון, אנחנו לא יודעים מה איתך, אבל הארוסה שלך רותחת!! אחרי שסיפרנו לכם כי נטע אלחמיסטר חצתה את גבולות ישראל וירתה את יריית הפתיחה בקריירה הבינלאומית שלה כשהצטלמה לקליפ החדש של מאלומה, כעת היא גם מקבלת מהזמר הקולומביאני הענק שיעור פרטי בספרדית. נטע שיתפה את 1.4 מיליון העוקבים שלה בסרטון בו מככב מושא הערצתן של מיליוני בנות סביב הגלובוס, ונותן לה שיעור פרטי בשפת האם שלו, ספרדית. עוד לא הספקנו להירגע מצילומי הקליפ והנה אנחנו טובעים באבק כוכבים.


"אני כאן עם מאלומה, החבר הכי טוב שלי", אמרה אלחמיסטר בחינניות ומאלומה הגיב לה וצחקק "גם אני כאן עם החברה הכי טובה שלי", קודם תעשו לה עוקב חזרה, אחרי זה נדבר. "והוא מלמד אותי לדבר ספרדית נכון?", ואז חזרה הדוגמנית אחרי הזמר ואמרה: "יו סוי אונה מאמאסיטה". נטע שאלה מה משמעות המשפט וקיבלה תשובה חד משמעית: "אני בחורה יפיפייה". אלחמיסטר הוחמאה כמתבקש ומאלומה שאל: "אהבת את זה?" כמובן שהשיבה שמאוד, והקולומביאני, שיודע שיש לו קהל מעריצים גדול בארץ, לא שכח לסיים את הווידאו עם ברכת: "ישראל אני אוהב אתכם".


הדוגמנית הישראלית הגשימה את חלומן של כל כך הרבה נשים שהיו עושות הכל כדי להתחלף איתה, כשהיא מככבת בכל עמודים המעריצים של הזמר ועל הדרך צוברת לעצמה עוקבים לטיניים חדשים. "משהו חדש מגיע" כתבה לקראת הקליפ שיצא בקרוב ועתיד לתת לנטע חשיפה מטורפת. על הווידאו ששיתפה הגיבו בממוצע כל אזרחי מדינת ישראל ההמומים שמטורפים על מאלומה. השאלה שבאמת מעניינת אותנו היא, רמי, אתה אהבת?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Private lesson in Spanish with @maluma Something new is coming! #hp

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

juan luis y la modelo del nuevo video @neta_alchimister @maluma #maluma #malumafans #malumababy #malumaniaticas #like

A post shared by @ malumxgroso on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

juan luis❤ – – #videosiloveyou##malumania #malumanoficial #malumanamet # #ololombamos #colombianos #reggaemusic #reggaeton #danceagain #dancelife #instasound #instamusic  #malumafametour2018#malumacrew#jllamejoo  #malumacrush #pbde #11a #yoapoyoajuanluis#malumaniaticas #malumaoficial #malumanamet #ololombamos #colombianos #reggaemusic #reggaeton #danceagain #dancelife #instasound #instamusic #latinomusic #stylemusical #musicdance #music #colombianadas#malamía#cosita #2019

A post shared by malum Drity boy15k (@maluma_1212) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Topmodel ❤️ @neta_alchimister do it well in #miami @telaviver @elite_israel @bananhot

A post shared by T E L A V I V E R ® (@telaviver) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי