מאור ומירן עושים את זה ביחד…

מאור בוזגלו עם מירן בוזגלו
מאור בוזגלו עם מירן בוזגלו | צילום: לירון שרון

הזוג המלכותי סימן ציון דרך נוסף, כאשר הצטלם לקמפיין משותף ראשון לקניון הדר שעתיד לצאת מספר ימים לפני חג הפסח. הכדורגלן הודה כי הוא מרגיש ביטחון מול המצלמה אבל אשתו מערערת אותו

(גודל טקסט)
הבוקר (שני) נפתח עבור הזוג המלכותי של הכדורגל, מאור ומירן בוזגלו ברגע מיוחד מאוד, בו השניים הצטלמו לקמפיין המשותף הראשון שלהם! רגע אחרי שבוזגלו ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו אמש מול מכבי חיפה, הגיעו השניים למלון "דריסקו" בדרום תל אביב כשלצידם צוות הצילום של "הבוזגלוס" שמלווה אותם לכל מקום. גם מאור וגם מירן רגילים להצטלם לקמפיינים אך זאת הפעם הראשונה שהם משתפים פעולה בקמפיין זוגי ראשון, ולרגל המאורע, הודה מאור כי בדרך כלל הוא רגיל להרגיש טוב עם עצמו לצד אלו שמצטלמים לצידו, אבל מירן מערערת אותו. טוב, עם הלוק שלה אפשר להבין אותו.


מנכ"ל קניון הדר, אייל סקוזה, שהגיע לסט הצילומים, סיפר על הבחירה בזוג הכי מפורסם למשפחת בוזגלו: "קניון הדר הוא קניון משפחתי, וחיפשנו משפחה מובילה, זוג מוביל ואצל שניהם זה עובד, גם יחד וכל אחר לחוד. הם מצליחים והם פרזנטורים מעולים כי הם נראים מצוין. מירן גם מייצגת העצמה נשית, ולמאור יש יתרון שהוא חלק מבית"ר ירושלים המועדון שאנחנו מזוהים איתו ואוהבים אותו. אחרי שהכרנו אותם, צריך להגיד שאנחנו עוד יותר נהנים לעבוד איתם. הם זוג מקסים שמייצג ערכים ראויים".


הקמפיין עתיד לצאת מספר ימים לפני חג הפסח, בעת שכל עם ישראל ייערך לקניות לקראת החג. לצד הקמפיין הזוגי, מירן תוביל קמפיין נוסף של הקניון בסימן העצמה נשית, ובשיתוף עם עמותת "אל הלב" שעובדת על צמצום האלימות בקרב ילדים ונשים. השניים יככבו על שלטי חוצות וברשתות החברתיות וישמשו כפרזנטורים במשך כל השנה הקרובה. הבוזגלוס ירוויחו כ-350 אלף ש"ח עבור הקמפיין. חוץ מזה שאולי יצא לכם להיתקל בהם עושים שופינג בקניון, מירן ומאור מתכננים לצאת לחופשה בארה"ב בפגרה הקרובה. מגיע להם לא?



בקרוב בשלטי חוצות בכל רחבי ירושלים


הלוק המחוייט





רומנטיקה באוויר. מירן ומאור משחקים אותה יחד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי