היורש של מכבי: ראיקו ואשתו מצפים לילד ראשון

פרדראג ראיקוביץ' עם אנה קאקיץ'
פרדראג ראיקוביץ' עם אנה קאקיץ' | דני מרון

"יש רק אושר אחד בחיים - להיות נאהבים ולאהוב חזרה", כתבה אנה בחשבון האינסטגרם שלה לאחר שבישרה לעולם שהיא והשוער הפרטי שלה עומדים להיות הורים. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

שבועיים וחצי, זאת הייתה תקופת האירוסין של פרדראג ראיקוביץ' ואנה קאקיץ' שלו, אחת התקופות הכי קצרות שיצא לכם אי פעם לשמוע כדי להספיק להפיק חתונה. הזוג הסרבי הכי אהוב עלינו בליגה התחתן בחודש אוגוסט האחרון והיום (חמישי), בוולנטיינ'ס דיי, בישרו את הבשורה המשמחתן מכולן – הם מצפים לתינוק! ולא סתם, אנה נמצאת כבר בשבוע ה-16 להריון ומציגה בטן קטנטנה ויפה כאשר השניים מצפים לבן זכר, שכבר זכה אצלנו לכינוי: "היורש שבשער". 2019 הולכת להיות השנה הכי מרגשת בחייהם של הזוג התל אביבי שישנה סטטוס ויהפוך להורים טריים וגם כמובן בדרכם לקטוף את טייטל "אלופת המדינה" עם מכבי.

אז החודשים הראשונים והמבחילים של תחילת ההריון כבר נמצאים מאחוריה, וכעת אנה מספרת שהיא מרגישה מצויי ושהם כל כך מתרגשים לקראת הבייבי שבדרך. "כשגיליתי שאני בהריון, מיד התקשרתי לראיקו לספר לו, אפילו לא חיכיתי שיחזור הביתה. הוא היה מאושר". לא רק שהשניים מצפים לבנם הבכור, תאריך הלידה המשוער של המתוק הקטן הוא ב-5 באוגוסט, אז יחגגו השניים את יום הנישואין הראשון שלהם, כך שהיום הזה הולך להיות אקסטרה מיוחד עבורם. עם הגנים הסרבים המשובחים של אמא דוגמנית ואבא שוער, נראה לנו שדור ההמשך לבית משפחת ראיקוביץ', הולך להיות מבטיח ביותר.

את החדשות המשמחות שיתפו השניים בסרטון באינסטגרם בו הם עומדים עם בלונים כחולים ו-ורודים, אנה עם בטן קטנטנה, והכיתוב, אומר הכל: "יש רק אושר אחד בחיים – להיות נאהבים ולאהוב חזרה". עם אייקון של בטן הריונית וכמובן אלפי לייקים ותגובות שליוו את הוידאו המרגש. כזכור, ב-20 ביולי כרע ראיקו ברך והציע לאנה להיות שלו לעולמים בהצעה אקסטרה מקורית, כשכתב לה "התינשאי לי" עם סושי במסעדה תל אביבית.

מאז הגלגלים הסרבים עשו אחד ועוד אחד, והשוער הבין שאם לא עכשיו, הוא יצטרך להתחתן בזמנו הפנוי ולא ברור מתי זה יקרה, כיוון שבאותם הימים עתידו במועדון הצהוב עוד היה לא ברור. לכן, ראיקוביץ' נשאר בסרביה אחרי ה-2:2 עם רדניצ'קי ניש, בזכות אישור מיוחד שקיבל מקבוצתו להתחתן ונשאר במולדתו שישי-ראשון אז הספיק להתחתן עם בחירת ליבו. זה הולך להיות יום האהבה הטוב ביותר בחייהם של אנה ופרדראג ראיקוביץ'. המדור מאחל מיליון מזל טוב!


מצפים לילד ראשון. ראיקו ואנה (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי