מה קיבל איינבינדר לכבוד ה-30 ואיך חגג עטר?

אלירן עטר
אלירן עטר | אינסטגרם

קשר בית"ר ירושלים החליף קידומת רגע לפני המשחק הגורלי נגד הפועל ב"ש וזכה להפתעות מליאת שלו, בלילה היה זה מלך שערי ליגת העל הטרי וכוכב מכבי תל אביב שציין 32 חורפים עם החברים הטובים

(גודל טקסט)
בשיאו של המחזור ה-23 בליגת העל, שניים מהבועטים הבכירים שלנו, דן איינבינדר ואלירן עטר, חגגו יום הולדת בסטייל – כל אחד בדרכו שלו. נתחיל עם הקשר האהוב של בית"ר ירושלים, שיעלה על הדשא רק מחר (שני) נגד הפועל באר שבע בטרנר, אבל אתמול הוא החליף קידומת וחגג 30 חורפים לצד משפחתו וארוסתו ההורסת, ליאת קבלסקי, אוטוטו מיס איינבינדר בעצמה.


הבית"ריסט התעורר לבוקר יום הולדת מלא בקישוטים, בלונים ופינוקים בחסותה של הארוסה, שגם חשבה על מתנה סופר מקורית לקראת הקיץ והשיזוף שדהה, ורכשה לחצי השני שלה מתנה גאונית: בריכה מתנפחת. תהיו בטוחים שהשניים ימשיכו בחגיגות אחרי שבית"ר תקווה לנצח את הפועל באר שבע, במשחק שיסגור את המחזור באיצטדיון טוטו טרנר. איך שלא תסתכלו על זה, 2019 היא ה-שנה של איינבינדר, שגם החליף קידומת וגם אוטוטו ישנה סטטוס מרווק לנשוי.


ונמשיך בחגיגות: יום הולדת שמח במיוחד סידר לעצמו החלוץ הלוהט של מכבי תל אביב, אלירן עטר, שכבש צמד בניצחון של הצהובים 0:3 על קריית שמונה, ובזאת סימן את יריית הפתיחה של החגיגות שלו שהמשיכו אל תוך הלילה. היום (ראשון) עטר חוגג 32, וכבר אתמול לאחר הניצחון התחילו החגיגות עם פיצות וריקודים בחדר ההלבשה.


לאחר מכן, יצא חתן יום ההולדת עם החברים הטובים לבר המסעדה התל אביבי הידוע, "אריא" שם דור מיכה, איתי שכטר, יונתן כהן, אבי ריקן ומאור קנדיל הרימו לחברם היקר שזיכה אותם אמש בניצחון מתוק והפך למלך שערי הליגה (בתיקו עם מאוויס צ'יבוטה) עם עשרה שערים ב-23 מחזורים, והזרוע עוד נטויה כמו שאומרים. נחכה ונראה מה אשתו, עדי עטר היפייפיה, מתכננת לו לכבוד היום המיוחד שלו בשנה. עד אז, המדור מאחל הרבה מזל טוב למכביסט ולביתריסט, לעוד הרבה שנים של כדורגל משובח!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Birthday

A post shared by Dan Einbinder (@daneinbinder) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤My One and Only Happy Valentine Day❤ @eliranatar16

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on





החברים ממכבי תל אביב מרימים לאלירן עטר (אינסטגרם)



מיכה לא שכח גם את אקס הקבוצה והבית"ריסט המושבע (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי