החברות החדשות של קרולינה צ'יבוטה בלודוגורץ

מאוויס צ'יבוטה ואשתו קרולינה
מאוויס צ'יבוטה ואשתו קרולינה | Instagram

שעות ספורות לאחר שחתם על חוזה לארבע שנים באלופת בולגריה, לירון שרון עם הצצה ראשונה לנשות שחקני הקבוצה החדשה של חלוץ בני יהודה. אז את מי מלך שערי ליגת העל, זוגתו ובתם היפהפייה הולכים לפגוש?

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
זהו זה. החלוץ הלוהט של בני יהודה, מאוויס צ'יבוטה, חתם בלודוגורץ ויצטרף לאלופת בולגריה בשבע השנים האחרונות בקיץ הקרוב. בעודו מתרשם מקבוצתו החדשה שנמצאת בעיר רזגראד, אשתו היפייפייה, הדרום אמריקאית קרולינה, נמצאת לצידו ביחד עם ביתם אדל בת השנה ושמונה חודשים.


חצי אפריקאית חצי לטינית, אדל המתוקה והכובשת תצטרך להתרגל לבית החדש ולהגיד להתראות לתל אביב לפחות בתקופה הקרובה. אנחנו עשינו בדיקה עבור הדרום אמריקאית של החלוץ בן ה-22, ואלה החברות הפוטנציאליות עבורה בקבוצה החדשה של החצי השני שלה.


אשתו של סיסיניו – רוזנה קואלו: הברזילאי של לוזוגורץ, התאהב ביחד עם משפחתו בבולגריה והוא חי עם אשתו רוזנה בת השלושים, ולהם שני ילדים, בת 7 ובן 3, שיכול להיות חבר טוב של אדל המתוקה. לרוזנה וקרולינה יהיה בטוח הרבה במשותף, בכל זאת שתיהן מגיעות מאותו אזור על הפלאנטה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#RC30 Foi lindo ! #goldenblack #gratidao

A post shared by Rosana Coelho (@coelhorosanaecicinho4) on



אשתו של סבטוסלב דיאקוב – מריאנה דיאקוב: הקשר הוותיק בן ה-34 הוא גם קפטן הקבוצה ואשתו היא גם אם ילדיו, ויקטור ודיאה החמודים. בדומה לקרולינה, היא חולה על טיפוח ולייף סטייל, ככה שאת כל המקומות השווים בעיר תוכל להראות לבלונדינית החדשה שתגיע ליציע הכבוד מדי שבוע.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@mariyanadyakova

A post shared by @ ludogorets_family on



זוגתו של סטניסלב מאנולב – קלינה מאנולב: למגן הימני הבולגרי יש בולגריה משלו. קלינה היפייפיה בת ה-25, אחות מוסמכת וכמובן אם בנותיו של סטניסלב.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My little family ❤️☺️ #family #love #boyfriend #motherofcats #pets #happy #life

A post shared by Sabine Raaijmakers (@sabiner93) on



אשתו של גוסטבו קאמפנרו – ברברה וובר: הקשר הברזילאי בן ה-26 הוא אב לשניים, לאגוסטו בן ה-4 שכבר משחק כדורגל בדיוק כמו אביו וגבריאל הקטנה בת החודשיים. יש לנו הרגשה שברברה אשתו, תתחבר במהרה עם קרולינה, כאשר שוב המכנה המשותף הלטיני משחק פקטור רציני.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#12dejunho #diadosnamorados Feliz dia meu marido, que possamos ser namorados, cúmplices e companheiros sempre. te amo muito

A post shared by Bárbara Veber (@binhaveber) on



חוץ מזה, לתשומת ליבם של מאוויס ואשתו, דואגים בלודוגורץ גם לעשות כיף ולשמור על הגיבוש.לפניכם קטנה לברביקיו של אחר הצהריים עם כל השחקנים ונשותיהם בנופים המסחררים של בולגריה. נראה כמו אחלה של מקום ואווירה עבור הליגיונר החדש שלנו ומשפחתו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Big family"

A post shared by @ ludogorets_family on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤@mavistchibota_13_officiel

A post shared by ⓒⓐⓡⓞⓛⓘⓝⓐ. (@carolina_tchibota) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי