לא פחות מפורסמת: הכירו את אשתו של שוער יובנטוס

מרינה שצ׳סני
מרינה שצ'סני | אינסטגרם

וויצ'ך שצ'סני שומר על שערה של הגברת הזקנה ונמצא כנראה בשיא הקריירה, אבל מסתבר שאשתו כוכבת גדולה לא פחות, יש מי שיגידו שיותר. רגע לפני שתתייצב לתמוך בבעלה מול אתלטיקו מדריד, הגיע הזמן להכיר את מרינה

(גודל טקסט)
יובנטוס תפגוש מחר (רביעי) את אתלטיקו מדריד במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, ולרגל המאורע, החלטנו שהגיע הזמן שעד שתצליחו להגות את שמו של השוער הפולני של הגברת הזקנה, המחליף של בופון בין הקורות, וויצ'ך שצ'סני, אנחנו נכיר לכם את אשתו הפצצה.


מרינה, החצי השני של השוער, לא פחות מפורסמת ממנו, כך מסתבר. בת ה-29 היא זמרת, יוצרת ושחקנית שנולדה באוקראינה ועברה לפולין בגיל שנתיים. השניים התחתנו במאי 2016 ויש להם ילד מתוק בן עשרה חודשים שקיבל אחלה גנים מאמא ואבא וקוראים לו ליאם. מרינה היא תופעה המשלבת בין לוק כובש, גוף פצצה וקול פעמונים והיא משגעת את ליבם של הפולנים וכבר ממזמן גם את האיטלקיים.


בזמנו החופשי, שצ'סני כותב ומנגן לצידה של כוכבת הפופ הפרטית שלו. הפולנייה יודעת לנגן על פסנתר וגיטרה ולאחרונה שחררה את הסינגל החדש שלה "מתחבאת בתוך המים" מהאלבום שלה, "on my way". מרינה מבוגרת בשנה מהשוער שלה, שסיפר בעבר כי הוא כל כך מעורב בעשייה של אשתו המולטי-טאלנטית, שהוא אפילו כתב את המילים לשיר השישי באלבומה הנקרא, "I do".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Christmas Vibe Zdjecie @magazyngala Wróciłam do Włoch i zabieram się do przygotowań… Święta tuż, tuż… prezenty kupione? #marinaiwojtek #szczesny #marinaluczenko #christmastree #christmasvibe #photoshoot #powercouple #couple #love #family

A post shared by MaRina (@marina_official) on



"ערב אחד הייתי משועמם, ישבתי על הספה והאזנתי למנגינה שאשתי הלחינה והתחלתי לכתוב כמה שורות" סיפר השוער. "אחרי שסיימתי שלחתי את זה למרינה בהפתעה. חשבתי שהיא תצחק ולא תעשה בזה שימוש, אבל היא אמרה שהמילים מגניבות". הקריירות של השניים התפוצצו בערך באותה התקופה, כאשר שצ'סני שיחק בארסנל ב-2009, ומרינה, שאז הייתה חברתו, הייתה רחוקה שנה אחת מהרגע שהסינגל הראשון שלה יכבוש את מצעדי הפזמונים.


חוץ מלהיות כוכבת פופ אדירה בפולין, היא גם הופיעה "ברוקדים עם כוכבים" וזכתה, איך לא, במקום הראשון. היא זכתה בפרסים והופיעה בשלל הצגות ומחזות זמר. לא סתם אנחנו מציינים כי נשות הכדורגלנים הן נשים חזקות ומיוחדות, שמקדישות את חייהן עבור הקריירות של הבעלים וגידול הילדים. שימו לב איך גם כוכבת פופ מפורסמת עוזבת את מולדתה ועוברת לגור בטורינו עבור השוער שלה. ריספקט.


אז אמנם ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו, היא מגה מפורסמת בשל הייחוס, אבל הזמרת הפולנייה עושה לנו חשק עז להגיע למשחק ולפגוש אותה. תשאלו את אוהדי ארסנל, שעד היום מתים שהפולני יחזור לפרמיירליג, ולא בגלל הכישרון שלו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kochani , jak Wam idą przygotowania do świąt? #family #christmastime #christmasvibe #couplegoals #couple #love #szczesny #marinaiwojtek

A post shared by MaRina (@marina_official) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Family time @marina_official ❤️

A post shared by Wojciech Szczesny (@wojciech.szczesny1) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy New Year Everyone! ❤️@marina_official

A post shared by Wojciech Szczesny (@wojciech.szczesny1) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Short break in Courchevel before the last push of 2018! ❄️❄️❄️ @marina_official ❤️

A post shared by Wojciech Szczesny (@wojciech.szczesny1) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Juventus 1:0 Valencia Zasłużone zwycięstwo, kapitalna parada mojego męża @wojciech.szczesny1 . #proudwife Kto oglądał? #juventus #juve #support #football #family #biancoenera #forzajuve #szczesny #wojciechszczesny #match #ligamistrzów #championsleague #fashionista #ootd @juventus #balenciaga #balenciagacoat #dior #celine #madameboots #saddlebag #hourglasscoat

A post shared by MaRina (@marina_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי