הכדורגלן שזרק דוגמנית לוהטת בשביל פליטת ריאליטי

רובי מאה
רובי מאה | אינסטגרם

כנראה שהפציעה השפיעה על דלה עלי גם מחוץ למגרש, אחרת קשה להסביר את החלטתו לחתוך את הקשר עם רובי מאה המהפנטת לאחר יותר משנתיים. השבוע הוא נצפה עושה חיים במועדון לילה, בעיתון "הסאן" חשפו פרטים נוספים

(גודל טקסט)
כוכבה של טוטנהאם, דלה עלי שפצוע בימים אלה, כנראה גם סובל מבעיות אחרת – אחרת אנחנו לא יכולים להסביר את הסיפור הבא. האנגלי בן ה-22 זרק את חברתו, הדוגמנית הפצצה רובי מאה, כבר לפני שלושה שבועות, כך על פי העיתון הבריטי "הסאן". הקשר סיפר לחבריו הקרובים כי אחרי זוגיות בת שנתיים וחצי, הוא החליט שמתחשק לו לחזור לחיי הרווקות כדי "לעשות חיים". אם זה לא מספיק, ב"הסאן" נחשף כי הוא כבר החליף מספרי טלפון עם צעירה רווקה לא פחות מפורסמת, כוכבת הריאליטי מייגן ברטון-הנסון, בת 24, אותה הכיר במועדון בלונדון ביום שבת.


"דלה אמר לרובי שזה כבר לא עובד ביניהם. היא הרוסה ונלחמה להישאר יחד, אבל הוא החליט ודבק בהחלטתו"", סיפר מקורב לזוג על פי הכתבה. עוד סיפר המקור כי "לא לקח הרבה זמן עד שדלה החל ליהנות מהסטטוס החדש בחייו וכבר בשבת האחרונה יצא למועדון ה'טייפ און' בלונדון, שם פגש לראשונה את ברטון-הנסון, שגם היא נפרדה לא מזמן מבן הזוג שלה שכיכב לצידה בריאליטי 'אי האהבה'". הבלונדינית צולמה כשהיא מגיעה אל המועדון בשבת האחרונה, ואילו הקשר ההתקפי הצליח להתחמק מהפלאשים, אבל לא מעט סלבס ופליטי ריאליטי מקומיים דיווחו כי בילה לא מעט לצידה של מייגן – פחות מחודש אחרי שזרק את הדוגמנית הפצצה שהייתה לצידו בשנים האחרונות.


"דקות אחרי שהגיע, מיד הלך להציג את עצמו בפני מייגן. היו שם לא מעט ידועניות אחרות, אבל נראה שהוא הגיע מכוון מטרה", סיפר אחד הנוכחים במועדון, "הוא קרא לה יפייפיה ואמר לה שהוא רוצה לקחת אותה לארוחת ערב. לפני שהערב הגיע לסיומו, הם כבר החליפו מספרי טלפון. מייגן התלהבה מכך כיוון שהיא הייתה מדוכאת בתקופה שלאחר הפרידה מהאקס שלה ודלה עלי הוא ללא ספק הטיפוס שלה" הוסיף המקור.


עוד נכתב כי כוכבת הריאליטי הכירה את עלי, בכל זאת אחד הכדורגלנים המוכרים בעולם, ושאלה אותו אם הזוגיות שלו נגמרה לחלוטין, הוא כמובן השיב שכן. אנחנו עדיין המומים מהעובדה שעלי זרק את רובי, אותה התרגלנו לראות ביציע הכבוד בוומבלי, אבל רק בן 22, הבחור רוצה לעשות חיים מסתבר. אנחנו עדיין חושבים שהוא פראייר, אבל ימים יגידו.


זוהי האקסית, רובי מאה:


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm back‍♀️

A post shared by @ rubymae3223 on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So proud ❤️

A post shared by @ rubymae3223 on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sayy whattt

A post shared by @ rubymae3223 on



וזוהי פליטת הריאליטי איתה בילה במועדון


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felt like a princess last night at the NTAs ⚡️ styling – @dhillanb – @pastiche_couture ‍♀️ Hair – @hairbysarrah MUA – @jadeewen_mua

A post shared by Megan Barton-Hanson (@meganbartonhanson_) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dele Alli has dumped girlfriend Ruby Mae and moved onto Love Island's Megan Barton-Hanson Dele swapped numbers with Megan on Saturday night after meeting at a night club. "He called her beautiful and said he wanted to take her out for dinner. Before the night was over they exchanged numbers.

A post shared by Love Island (@loveisland.spoils) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי