קריירה שנייה? הבית"ריסטים שהפכו לדוגמנים!

טל בן חיים, עידן ורד, אוראל דגני, יאקוב סילבסטר, דוד קלטינס, דן מורי
טל בן חיים, עידן ורד, אוראל דגני, יאקוב סילבסטר, דוד קלטינס, דן מורי | ליאת אבשלומי

לאחר סאגת השיפוט על כר הדשא בטרנר, החליטו עידן ורד, דוד קלטינס וחבריהם יאקוב סילבסטר ודן מורי להתנחם על מסלול הדוגמנות כשהם לבושים בחליפות חתן. גם דגני, רוסו ובניון הגיעו וכל התמונות לפניכם

(גודל טקסט)
שבוע "עמוס" עובר עד כה על בית"ר ירושלים. זה התחיל עם ההפסד 3:1 להפועל באר שבע שגרר חילופי ביקורות הדדיות בין ראשי הקבוצה לאיגוד השופטים על ניהול המשחק של אלון יפת והצוות שהיה לצידו בטרנר, המשיך עם חניכת האקדמיה של המועדון בבית שמש אתמול (שלישי), שם יתאמנו כ-150 ילדים, וכעת חלק משחקני הקבוצה לקחו פסק זמן קטן והחליפו את כר הדשא במסלול הדוגמנות.


במסגרת שבוע האופנה לכלות שנפתח שלשום, השאירו שחקני בית"ר את המדים ונעלי הפקקים לטובת חליפות חתן והגיעו אמש לחוות רונית כדי לדגמן על המסלול – מישהו היה מאמין?! כשהם לבושים בחליפות חתן של אופנת "סגל" צעדו אתמול עידן ורד, דוד קלטינס, שני האקסים של בית"ר דן מורי ויעקב סילבסטר, נציג הפועל תל אביב אוראל דגני ונציג הליגיונרים טל בן חיים על המסלול, חבורה שגנבה את ההצגה לכל הדוגמניות שדגמנו לצדם.


הרעיון, מסתבר, נולד בזכות אישה אחת – סילביה ורסנו, אמו של עידן ורד ומעצבת שמלות הכלה שהציגה את הקולקציה המפוארת שלה, כאשר לצד הדוגמניות בלבן צעדו השחקנים/דוגמנים שלנו בחליפות חתן. כזכור, סילביה עיצבה את שמלותיה של כלתה, מאי ורד, בחתונתם של השניים והיממה אותנו. בזמן שוורד ושאר חבריו צעדו על המסלול, הייתה זו מאי, החצי השני שלו, כשלצידה ליאן בן חיים והבלונד החדש ובר דגני, שהגיעו להרים לדוגמנים. אהמ סליחה, לבעלים, והתמוגגו מהמראות.


מעבר אליהם גם יוסי בניון נכח באירוע, אבל ויתר על צעידה על המסלול, ועוד מישהו מוכר מאוד שזכה בעבר בטייטל:"הזר הכי חתיך שהגיע לישראל", כמובן שאנחנו מדברים על ג'ובאני רוסו, שאמנם פרש מזמן מכדורגל, אבל נראה כי כמו יין שמשתבח עם השנים ושהזמן עשה לו רק טוב. באופנת סגל החליטו למנף את הנושא לקראת שבוע האופנה לכלות ופתחו עם הקשר הקרואטי לשעבר את התצוגה שלשום, כשגם הוא השתלב נהדר כדוגמן. מאיה פישל רוסו, אשתו של ג'ובאני, דאגה לפרגן לבעלה כשעודדה אותו מהצד. אז מה אתם אומרים, שווה לכדורגלנים שלנו להתחיל לחשוב על קריירה שנייה?



קיבל טיפים מאמא. ורד גורם לנו לשכוח שהוא מומחה על הדשא (ליאת אבשלומי) 


קלטינס מתרגל איך זה מרגיש לקראת החתונה שלו ושל שרון? (ליאת אבשלומי) 



כיף לו בישראל. טל בן חיים משחק אותה (ליאת אבשלומי)



אשתו בר הייתה מתחתנת איתו עוד פעם עם הלוק הזה. דגני על המסלול (ליאת אבשלומי) 



תגיד, מתי אתה מתחתן באמת? דן מורי חתיך באפור (ליאת אבשלומי) 



הדוגמנים והמעצבת סילביה ורסנו (ליאת אבשלומי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי