המיועדת? כך עודדה ג'ורג'ינה את רונאלדו לאחר ההפסד במדריד

רונאלדו עם ג'ורג'ינה
רונאלדו עם ג'ורג'ינה | Instagram

לאחר שספג הקנטות בוונדה מטרופוליטנו, חלוצה של יובנטוס הצליח להתנחם בזרועותיה של בת הזוג שביחד עם מתאו ואווה דאגו לעודד אותו. התמונות בפנים

(גודל טקסט)
הספרדייה העלתה תמונה לסטורי שלה בה רונאלדו נראה מבואס מאד לאחר ההפסד, אך כדי להמתיק את התחושה, צירפה לו אייקון של כתר תחת הכותרת "פאפא", אבא בתרגום חופשי, כאשר התאומים, מתאו ואווה נוגעים במסך הטלוויזיה בהערצה לאביהם. לאחרונה מצטייר כי לא משנה מה עובר על הפורטוגלי, האישה שלצדו עומדת מאחוריו ותומכת בו כמו סלע איתן. האמת?! מה זה בשבילה לעודד אותו לאחר הפסד, אחרי התקופה הקשה שעברו השניים כאשר רונאלדו הואשם באונס לכאורה של קת'רין מיורגה? גם אז עמדה לצידו ותמכה בו בכל דרך אפשרית בדגש על הרשת החברתית.


במבט לאחור מסתבר שלשניים לא מעט במשותף. בדומה לפורטוגלי, גם בת זוגו הספרדייה חוותה ילדות קשה בעברה. הילדה, שהגיעה ממשפחה דלת אמצעים, גדלה בצלו של אב שהתמכר לטיפה המרה, נעדר תכופות מהבית ואף ישב עשור בכלא. כזכור, בחודש שעבר הוא נפטר.


נסיבות החיים דחפו את ג'ורג'ינה לעשות ככל יכולתה על מנת לשנות את מצבה ולזכות בחיים טובים יותר. את רונאלדו פגשה כשהייתה בת 21 בלבד. זה קרה כשעבדה כמוכרת בחנות הגוצ'י המקומית במדריד. הוא היה אז בן 31 והקליק היה מידי כשנכנס לחנות וראה את "ג'ורג'י". כשהקשר התחזק הבינו השניים כי אותה שאפתנות שהובילה את שניהם בחיים, הייתה המכנה המשותף העיקרי שחיבר ביניהם.



ככה מעודדים את הפנומן בבית אחרי הפסד. (צילום: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Supporting Juve & my ❤️#buonanotte #finoallafine ⚪️⚫️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



אז אמנם הדוגמנית הספרדייה סיפרה כי היא ורונאלדו עדיין לא מאורסים כפי שכולם חשבו וציפו, אבל גם לא שכחה להזכיר שהיא מאד מקווה שזה יקרה. רמז לכך אולי ניתן למצוא בטיב היחסים של ג'ורג'יניה עם משפחתו של רונאלדו. למרות כל השמועות, מקורבים לזוג מספרים שבניגוד לאקסית המיתולוגית, אירינה שיק, שלא הסתדרה עם משפחתו של CR7, בדגש על אמו דולורס אביירו, ג'ורג'ינה דווקא מסתדרת איתם נהדר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Buenas nches ✨

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feliz día de reyes ⭐️ ❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי