מקריח? לכריסטיאנו רונאלדו יש פתרון בשבילך

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הכוכב אולי עזב את מדריד לטובת טורינו לאור מעברו ליובנטוס בקיץ, אבל האהבה לעיר בה חי כעשור לא נשכחה. עובדה, הוא בחר בבירת ספרד כדי להתחיל בה את מיתוג העסק החדש שלו...חברה להשתלת שיער!

(גודל טקסט)
"מר ליגת אלופות", כריסטיאנו רונאלדו, אמנם קרוב להדחה כבר בשמינית הגמר עם יובנטוס לאחר ההפסד לאתלטיקו מדריד בשבוע שעבר, אבל עד לגומלין, לפורטוגלי יש משהו חדש להתעסק בו. אמנם CR7 עזב את ריאל מדריד ואת העיר בה התגורר כעשור מחייו, אך מסתבר שהוא ממש לא מתנתק ממנה ובחודש הבא ישוב לשם מסיבות עסקיות.


הביזנס החדש של רונאלדו הוא חברה להשתלת שיער, כשלכוכב של הגברת הזקנה 50% ממניותיה. הפורטוגלי בחר בספרד כדי להתחיל את מיתוג העסק החדש, כאשר הסניף הראשון של חברת Insparya, בראשה יעמוד השחקן, יהיה במדריד. המותג הרפואי המוכר כבר פועל במספר ערים פורטוגליות, כגון פורטו וליסבון והחברה נחשבת לגדולה באירופה המתמחה בהשתלות שיער. כעת כשהיא בידיים טובות ועם גב כלכלי ענק, החברה תחל את ההתרחבות העולמית שלה על ידי פתיחת מרפאה במדריד בחודש מרץ הקרוב.


כפי שדווח על ידי העיתון 'אקספרסו', המרפאה הראשונה תתפרש על שטח של 2,500 מ"ר והיא תעסיק צוות של 150 אנשי מקצוע, במטרה לבצע כ -18 השתלות שיער ביום. אין ספק, זהו פרויקט שאפתני שבו הכדורגלן נתן דחיפה מרשימה על מנת להתחיל את המסע העסקי הבינלאומי שלו, אחרי שפרסם כבר תחתונים, בשמים, מכשירי כושר וכדומה.


מנכ"ל החברה, פאולו ראמוס, הודה לתרומתו של כוכבה של יובה והסביר כי "להשיק מרפאה בניצוחו של רונאלדו זה הישג היסטורי". ראמוס גם חשף את הסיבות מדוע השחקן החליט להשקיע בעסק. כנראה, דולורס אביירו, אימו של CR7, עשתה בעצמה השתלת גבות אצל החברה והייתה מאד מרוצה. היא לא היחידה, גם חבריו של הפורטוגלי עשו סדרה של טיפולים ואהבו את התוצאות וככל הנראה, שכנעו את חלוצה של יובה להצטרף למיזם העסקי. ההשקעה הכוללת של הפרויקט תהיה כ -25 מיליון יורו, מה שאומר שהשחקן השקיע שם לא מעט מהמיליונים שלו ויצפה לראות רווחים יפים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si, ya hemos llegado. En breve te daremos más información sobre nuestra próxima inauguración. ¡No te lo pierdas! #clinicacapilar #clinicacapilarmadrid #trasplantecapilar

A post shared by Insparya (@insparya_es) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll be wearing my CR7 Fragrance this Valentine's Day…will you? @cristianoronaldo_fragrances

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I am using advanced EMS technology as the supplement to my daily workout. SIXPAD is developed on my training theory and great tool to train target muscle. Try my training! Find out more on my story! @sixpad_europe #SIXPAD #traininggear

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feliz día de reyes ⭐️ ❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי