לא תאמינו איך התכונן קרים פריי לדרבי החיפאי‎

קארים פריי
קארים פריי | מאור אלקסלסי

הקשר ההתקפי של מכבי חיפה זכה לאירוח מפנק במיוחד לקראת הקרב היוקרתי נגד הקבוצה של מימר ונראה שיגיע מוכן למשחק. וגם: האורחת שתגיע השבוע לישראל כדי לתמוך בשחקן הטורקי

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 בליגת העל יינעל מחר (שני) אחרי הדרבי החיפאי. בצד הירוק מכירת הכרטיסים למשחק כבר נמצאת בעיצומה, למעלה מ-15,000 אוהדי מכבי רכשו עד כה כרטיסים למשחק כאשר הצפי הוא ל-20,000 אלף אוהדים שידחפו את הקבוצה של מרקו בלבול ביציעי סמי עופר. אחרי שלוש שנים במהלכם הירוקים לא ניצחו את האדומים בליגה, במועדון לא חושבים על שום דבר פרט לניצחון והשחקנים נמצאים בדריכות שיא. לצד ההתלבטויות של הצוות המקצועי לגבי ה-11 שיפתחו, יש אחד שמקומו מובטח בהרכב, השחקן הכי לוהט של מכבי, קרים פריי.


הדרבי הראשון של הטורקי עשוי להפוך אותו לגיבור הבלתי מעורער של הקופים הירוקים במידה ויהיה האחראי לניצחון ירוק שיחזיר לאוהדים את הכבוד, על מנת שזה יקרה, במועדון דאגו להכין אותו נפלא לקראת המשחק המותח. קרים פריי ואטיין ריינן, התארחו בשישי האחרון אצל משפחתו של רפי אוסמו מנהל הקבוצה, וזכו לאירוח מרוקאי מכל טוב עם מטעמים ותבשילים ברמה הגבוהה ביותר. בתפקיד השפית: לידיה אשתו של רפי, שזכתה למלא את הקיבה של השחקנים לקראת הדרבי.


עוד נוכל לספר, כי בזמן שהעיר חיפה נמצאת בכוננות שיא לקראת הדרבי הקרב הרותח, פריי, שמשתלב נהדר על כר הדשא ומחוצה לו, מצפה לאורחת חשובה במיוחד. השבוע אשתו של פריי צריכה להגיע לארץ. נכון, ברשת החברתית אחריו עוקבים כרבע מיליון איש אין שום איזכור לעובדה כי שחקן ההתקפה נשוי, אך סמכו עלינו שבקרוב גם נכיר לכם את החצי השני שלו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Important win! @maccabihaifafc

A post shared by Kerim Frei (@kerimfrei21) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Kerim Frei (@kerimfrei21) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@adidas.turkiye

A post shared by Kerim Frei (@kerimfrei21) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי