מוכנים לקיץ? מאור, מירן והילדים מכינים אתכם!

מירן בוזגלו עם מאור בוזגלו והילדים
מירן בוזגלו עם מאור בוזגלו והילדים | mysocil_il

משפחה וביזנס הולך ביחד? הזוג המלכותי של עולם הכדורגל דגמן משפחתיות מופלאה עם ארבעת ילדיהם, אבל מעניין לא פחות שהם החליפו בתפקיד הפרזנטורים את משפחת ברדה! לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי פרשת השיפוט שהסעירה את הליגה בשבוע שעבר ובזמן שאוהדיה של בית"ר ירושלים מתגעגעים אליו, מאור בוזגלו ניצל את הזמן הפנוי שלו לבלות עם המשפחה, ועל הדרך לעשות קצת ביזנס. אחרי הקמפיין המשותף של הזוג המלכותי של עולם הכדורגל לקניון "הדר" הירושלמי, הגיע  העת לשתף פעולה בהרכב מלא עם ארבעת ילדיהם.

לכן, אמש (ראשון) פתחה משפחת בוזגלו את השבוע האחרון של חודש פברואר בצילומים לקמפיין "דלתא" אקסלוסיב און ליין בביתם בראשון לציון. מירן ומאור הצטלמו עם מיילי וריי התאומים הבכורים, שעלו לכיתה א' השנה, ולאיו ושיין התאומים המתוקים בני השנה וחצי, כשכולם לבושים בקולקציית הפיג'מות המשפחתית בכיכובם של דמויות הסרט האהוב "אלאדין". בתפקיד אלאדין, הקשר המוכשר ובתפקיד יסמין, מירן היפייפיה שהצטלמה לקמפיין בלוק חדש מרענן וחלק, עליו אמון מעצב השיער לידור חדידה, שאחראי על שיערן של שלל סלבריטאיות. ללא ספק, הבוזגלוס דיגמנו איך נראית המשפחה המושלמת כולל סנדי הכלבה שלקחה גם היא חלק בצילומים.

בעבר היה זה אליניב ברדה, קפטן הפועל באר שבע ומי ששיחק לצידו של מאור בקבוצה הדרומית, שדיגמן ביחד עם משפחתו את קולקציית הפיג'מות של "דלתא", אך כיום אין עוררין איזו משפחה צריכה לייצג את עולם הכדורגל הישראלי. עד שישוב לכר הדשא ויחזור להילחם עם הקבוצה מהבירה על המקום בפלייאוף העליון, קבלו טעימה מסדרת הצילומים של מאור, מירן והילדים, שיעזרו לכם להחליט באיזה סטייל תרצו לישון בלילה.


הזוג המלכותי של עולם הכדורגל בתפקיד אלאדין ויסמין (mysocil_il)



משפחת בוזגלו בהרכב מלא (mysocil_il)


מירן ובנותיה מיילי ושיין, היופי עובר בגנים (mysocil_il)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי