שגרירת הכדורגל באוסקר: הלוק החדש של אירינה שייק

אירנה שייק
אירנה שייק | Instagram

קנאית? תחשבו שוב. האקסית של כריסטיאנו רונאלדו הגיעה לטקס היוקרתי כדי לתמוך בבראדלי קופר, בן זוגה בהווה ומי ששיתף פעולה באופן צמוד עם ליידי גאגא

(גודל טקסט)
הינה אקסית של כדורגלן שלוקחת אותנו למחוזות זוהרים במיוחד מחוץ לכר הדשא. טקס פרסי האוסקר לשנת 2019 שהתקיים הלילה (בין ראשון לשני), היווה רגע גדול ביותר עבור כוכבת הפופ המצליחה בעולם ליידי גאגא, ששיתפה פעולה עם אחד השחקנים המבוקשים בהוליווד בראדלי קופר, שהוא גם בן הזוג של האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק.


שני האמריקאים-איטלקיים שיתפו פעולה השנה בשובר הקופות "כוכב נולד" (אם עוד טרם ראיתם, עכשיו זה הזמן), ובטקס הנוצץ זכתה גאגא בגאווה גדולה בפרס השיר הטוב ביותר על השיר SHALLOW, אותו ביצעו כחלק מפסקול הסרט יחד. כשהליידי עלתה להופיע עם השיר המנצח, הצטרף אליה קופר, ומי שהריעה מהקהל והתרגשה עד כדי דמעות היא החצי השני שלו, אירינה שייק, שהיממה אותנו עם לוק חדש.


הפצצה הרוסייה הגיעה לאירוע הכי ענק בהוליווד, האוסקר, עם תספורת קארה קצרצרה שהחמיאה לתווי הפנים המושלמים שלה וגרפה אינספור מחמאות כשהדעה הרווחת בקרב העוקבים תמיד קשורה לפורטוגלי בסוף: "איך רונאלדו וויתר עליה, איך?". גם אנחנו לא נבין לעולם, אבל מה שבטוח זה שהיא הייתה האחראית לסיום הקשר עם הכדורגלן. ובכל זאת, זה לא באמת משנה, כי הדוגמנית הבינלאומית כבר מזמן פרצה את תחומיו של עולם הכדורגל והפכה לבינלאומית.


הקארה החדש של שייק, כיכב על השטיח האדום לצידו של בן הזוג ואב ביתה שהביא גם את אימו לחגוג איתם בטקס האוסקר. בניגוד לדולורס אביירו, אימו של רונאלדו שמערכת היחסים שלה ושל הרוסייה עלתה על שרטון, עם אמא של בראדלי היחסים סוכר. חוץ מזה, הכי יפה היה לראות זה את הקשר של שייק ושל ליידי גאגא שלא הפסיקו להתנשק ולהתחבק במהלך כל הטקס. אם בקדנציה של הדוגמנית במגרשים חשבו שהיא חברה קנאית חובבת דרמות, אז הנה היא מוכיחה לנו עד כמה היא בדיוק ההפך, כשהיא מפרגנת לחצי השני שלה בשיתוף הפעולה המאוד אינטימי שלו עם גאגא בשנה האחרונה. והלוק שלה, הפיל אותנו מהכיסא. אירינה, אנחנו מאוהבים קשות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Irina's look for the Oscars ⚡⚡⚡ So chic Hair by @harryjoshhair Make up by @ttmakarova Wearing custom @burberry by @riccardotisci17

A post shared by Irina Shayk (@irinashayksdaily) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bradley Cooper brings not one but two stunning dates to tonight's #Oscars. (Swipe)

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#irinashayk in #burberry or?

A post shared by The Catwalk Italia – TCI (@thecatwalkitalia) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MY FACE IS STILL HOT FROM THAT PERFORMANCE ♥️ #LadyGaga #BradleyCooper #Oscars

A post shared by MTV (@mtv) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This I call it: Be a Lady. Learn #IrinaShayk #BradleyCooper #asib #ladygaga #AstarIsBorn #Oscars #ladies

A post shared by Brittany Haftmann (@brittmadridista) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי