בחזרה ל-2009: מירן בוזגלו שורפת בשמלת כלה

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | אור ביטון

שלושה חודשים לפני שיציינו עשור ליום הנישואין, דאגה אישתו של מאור בוזגלו לשלוח לבעלה אזכור קצרצר למאורע, כאשר דגמנה את קולקציית שמלות הכלה של אחותה

(גודל טקסט)

לטובת הקורא מאור בוזגלו, אם אתה מרגיש דז'ה וו, אנחנו מבינים מדוע. הבוקר (שלישי) אשתו של קשר בית"ר ירושלים, מירן בוזגלו, הצטלמה לקולקציית שמלות הכלה לשנת 2019 של אחותה הגדולה, המעצבת אתי נימני, שכבר השתמשה בשירותיה של הדוגמנית בעבר. זאת הפעם השלישית שמירן מצטלמת בשמלות הכלה של אתי, שמספרת כי משנה לשנה מידותיה של אחותה מצטמצמות, עובדה שמאד עוזרת לתפירת השמלות ולמדידות.

את השמלות של מיס נמני תוכלו למצוא בקלות ברחוב סוקולוב שבחולון, גם שם מככבת מירן, ואת שיתוף הפעולה של השתיים תזכו לראות לא מעט על המסך בעונה החדשה של "הבוזגלוס" שצפויה לעלות לאוויר בחודש אפריל הקרוב. בתור חלק בלתי נפרד מהמשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי, גם נמני מעריצה וצופה אדוקה של גיסה, מאור, ומשתדלת להגיע למשחקים לצד כל המשפחה המפרגנת. בכל זאת האחיות נמני חיות ונושמות כדורגל מאז שבן הדוד והשחקן האגדי, אבי נמני עלה לגדולות עם מכבי תל אביב.

השמלות הלבנות לקחו אותנו אחורה במנהרת הזמן, במיוחד לאור העובדה כי בחודש יוני הקרוב הזוג בוזגלו יציין עשור ליום נישואיהם, אותו חגגו באותה חתונה מדוברת מ-2009 באולמי ההאנגר 11, באירוע שכלל מאות שחקנים ואנשי כדורגל. לקראת עונת החתונות המדוברת של הקיץ הקרוב, שתיפתח כבר בחודש הבא, עם החתונות של הזוגות בן רייכרט וליז דדון ואריק ינקו וספיר יולי, אין מתאים יותר מלהתרשם מכמה דגמי שמלות כלה נוצצות בכיכובה של גברת בוזגלו האחת והיחידה, שהפתיעה בחלק מהלוקים עם שיער בלונד פלטינה. אהבתם? אנחנו מאוד.


 מירן בוזגלו בלוק הבלונדיני (אור ביטון) 



עונת החתונות החלה (אור ביטון) 



גם יפה וגם אופה (אור ביטון)


השנה חוגגים עשור של שנות נישואין. הזוג בוזגלו (אור ביטון) 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי