נעים להכיר: הדוגמנית הלוהטת שצמודה לטיבו קורטואה

אלבה קארילו
אלבה קארילו | Instagram

אל הרומנים המפורסמים שיצאו מבירת ספרד מצטרף כעת גם שוערה הבלגי של ריאל מדריד, שנצפה מתחזק זוגיות חדשה עם אלבה קארליו

(גודל טקסט)
הערב (רביעי, 21:45 בספורט4) ריאל מדריד תארח את יריבתה המושבעת, ברצלונה למשחק הגומלין במסגרת חצי גמר גביע המלך הספרדי. כשמי שעשוי לעמוד בין הקורות של הבלאנקוס הוא השוער הבלגי, טיבו קורטואה (26) שבדרך כלל לא נמצא תחת אור הזרקורים, אך האהבה החדשה שלו בחיים לגמרי גורמת לנו להפנות את הספוט אליו.


אלבה קארילו (32), שחקנית ודוגמנית ספרדייה, נראית כבר תקופה מאוהבת על פי התקשורת בספרד. קארילו ,כזכור, הייתה נשואה בעבר לאופנוען פונסאי נייטו והטניסאי פליסיאנו לופז. לאחרונה, סיימה מערכת יחסים עם המהנדס דוד ואלספין, והעדיפה להתמקד בקריירה ולא להתעסק בזוגיות. רצה הגורל, והבלגי של ריאל החזיר לה את האמונה בכך שאין דבר יותר טוב מאהבה בחיים.


כזכור, קורטואה, הצטרף לבלנאקוס באוגוסט האחרון, ותיאר את הגעתו לקבוצה כחלום. יחד עם זאת, לא מדובר בפעם הראשונה שהשוער הצעיר התגורר בספרד, כאשר ב-2014 שיחק אצל היריבה המושבעת – אתלטיקו מדריד, אליה הגיעה בהשאלה מצ'לסי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@semana_revista Segunda semana consecutiva sorprendiéndonos. @albacarrillooficial y @thibautcourtois pareja sorpresa. Gran exclusiva, esta vez si que se nota el trabajo de paparazzo. Enhorabuena compañeros!! #exclusiva #paparazzi #paparazzo #parejas #yoleosemana

A post shared by GRUPO DIARMA (@grupodiarma) on



קארילו מבוגרת מהשוער בשש שנים ויש לה בן בשם לוקאס, אבל זה ממש לא מפריע לשוער הבלגי, שכזכור, הודיע על פרידה מזוגתו לשעבר, מרתה דומינגז, ממנה יש לו שני ילדים. כפי שפורסם בעיתון הספרדי ה'שבוע ', הספרדייה הבלונדינית לקחה שבועיים חופש מהעבודה כדי לבלות לצידו של קורטואה, ואף הגיעה לצפות בו משחק בסנטיאגו ברנאבאו, אצטדיונה הביתי של הקבוצה ממדריד, מה שאומר, שהשניים יוצאים בחשאי כבר למעלה מחודש.


"אנחנו מכירים זה את זה, אנחנו חברים", אמרה אלבה למגזין "הולה" באופן בלעדי. אבל נראה כי עידן הרווקות של השניים מאחוריהם לאחר שבעיתון "השבוע" לא רק חשפו את הקשר הרומנטי החדש שהתפתח בין השניים, אלא גם תמונות פפרצי של המפגש האחרון בין בני הזוג במסעדה יפנית בבירת ספרד.


סיפור האהבה היפה שמתפתח בין השוער לשחקנית האהובה מזכיר לנו כי בספרד יש כל כך הרבה סיפורים רומנטיים שמובילים לחתונה, דוגמת קורל וסרג'י שלנו, פילאר רוביו וסרחיו ראמוס, שאקירה ופיקה, רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס שלו שהכירו גם הם במדריד, וכל זה רק על קצה המזלג. כעת, יצטרכו השניים בדומה לחבריהם, למצוא את הנוסחה הנכונה איך משלבים אהבה בלו"ז צפןף של קריירה. שיהיה במזל:)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ojalá estar así…pero no❄️ estoy con el pijama gordito , los calcetines de montaña y el moño de domingo con un friooooo polar que me va a tener todo el día muy ocupada debajo de una mantita con la chimenea puesta ❄️ #felizdomingo #hibernandocualosezno

A post shared by albacarrillooficial (@albacarrillooficial) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feliz jueves preciosa ️❤️. Siempre contigo ️❤️ @albacarrillooficial

A post shared by CF ALBA CARRILLO (@cfalbacarrillo_) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si me ves por detrás es que yo voy primero ! Buenas noches! #asoñar #consueñoyconsueños

A post shared by albacarrillooficial (@albacarrillooficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי