מוכנים לזה? קבלו את הקליפ של נטע אלחמיסטר ומאלומה

נטע אלחימיסטר אינסטגרם
נטע אלחימיסטר אינסטגרם | אינסטגרם

הקליפ המדובר של הזמר הקולומביאני שצולם במיאמי בכיכוב הדוגמנית וחברתו של בלם מכבי חיפה, רמי גרשון, יצא לאור מחר וההתרגשות בשיאה

(גודל טקסט)
הרגע שכולנו חיכינו לו, ובעיקר הקורא רמי גרשון, מגיע אלינו בצעדי ענק. נטע אלחמיסטר, האישה שלא מפסיקה לעבוד מאז שהתגלתה באינסטגרם כשהיא מצולמת בבגדי ים וסיחררה את המדינה, עכשיו באופן רשמי עושה את זה מעבר לים. בתחילת החודש סיפרנו לכם על הבחירה של הזמר הקולומביאני הענק מאלומה, בדוגמנית הישראלית להופיע בקליפ שלו, אותו צילמו במיאמי, והנה מחר (שישי) זה קורה ואנחנו מתרגשים! "הקליפ לשיר HP יוצא מחר, אנחנו מוכנים" כתבה אלחמיסטר ותייגה את האליל הקולומביאני תחת תמונה של השניים שגרמה למיליוני בנות להתעלף.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#HP music video premieres this Friday We are ready ⏳ @maluma

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on




אלחמיסטר כזכור נבחרה להופיע בקליפ על ידי מאלומה, כשהיא מגלמת את בכירת ליבו ועל הדרך היא גם תלבש בגד ים מקולקציית בגדי הים שלה, bananhot. השניים העלו טעימה מהקליפ הצבעוני והמושקע שארוסתו של גרשון מככבת בו ונראית מיליון דולר. מסתבר שסוכנה של נטע והסוכן של מאלומה בקשר מאז הקיץ האחרון, אז הופיע בישראל ולאחרונה אף הוצע לה להשתתף בקליפ. למי שלא מעודכן בפלייליסט של הזמר הענק – כל קליפ של מאלומה הופך בין לילה ללהיט, עם רשימת להיטים ביוטיוב שהגיעו למיליארד צפיות!! נתון מטורף שגורם לנו לכסוס ציפורניים עד מחר, אז נצפה בגרסה המלאה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No veo la hora! Están listos? Marzo 1 #HP // i can't wait! Are you guys ready? MARCH 1st #HP

A post shared by MALUMA (@maluma) on




אנחנו מאד מקווים שכולכם מוכנים לעובדה שנטע אלחמיסטר הולכת בעקבותיהן של גל גדות ובר רפאלי והופכת את המותג שהיא לבינלאומי רגע לפני שהיא חוגגת 25 אביבים. רגע לפני שזה קורה, נספר לכם על הדרך שרשת האופנה המצליחה TWENTYFOURSEVEN צירפה לשורותיה את הדוגמנית ואושיית האינסטגרם המובילה לצילומי קמפיין לעונת אביב קיץ 2019.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Private lesson in Spanish with @maluma Something new is coming! #hp

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on




הקמפיין יצטלם בקייפטאון בדרום אפריקה ויכלול גם צילומי פרסומת חדשה, במרכז הקמפיין תצולם קולקציית הדנים של החברה אותו תוביל נטע. שלל קמפיינים לאירוקה, סאקרה, מותג בגדי הים שלה והקמפיין החדש, מצטרפים לרגע המרגש שיקרה מחר אז נצפה ביפייפיה מככבת לצידו של מאלומה. שימו לב איך המספר, 1.4 מיליון העוקבים שלה ברשת, עומד לטפס לשחקים…


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iconic vibes! #continental80 #adidasambassador

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on






 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי