וונדה איקרדי במחווה לפמלה אנדרסון

וונדה נארה
וונדה נארה | Instagram

האישה הכי פרובוקטיבית בכדורגל העולמי החליטה לקחת פסק זמן כדי לטוס לחופשה בדובאי עם חמשת ילדיה ועל הדרך עשתה מחווה לאחת האלילות שלה כשהצטלמה על החוף עם בגד הים האדום הקטנטן הידוע

(גודל טקסט)
עוד לא ברור מה יהיה עתידו באינטר של מאורו איקרדי בעקבות הסערה סביב שלילת סרט הקפטן ממנו, מה שכן, בינתיים הסוכנת שלו שהיא גם אישתו, וונדה נארה איקרדי, החליטה לקחת את חמשת הילדים שלה (גם מאיקרדי וגם ממקסי לופס) ולטוס לחופשה מפנקת במקום חמים יותר מאיטליה, דובאי. ומה עושים במקום שטוף שמש עם חופים קסומים? כמובן מצטלמים בבגד ים. האישה הכי פרובוקטיבית בכדורגל העולמי החליטה לעשות מחווה לאחת האלילות שלה, פמלה אנדרסון, והצטלמה על החוף כשהיא נראית בדיוק כמו המצילה ממשמר המפרץ עם בגד הים האדום הקטנטן הידוע.


הקפטן המושעה איקרדי, נאלץ להחמיץ את הטיול המשפחתי בדובאי, כיוון שהוא מתכונן בימים אלו לניתוח שהוא צפוי לעבור, ומפרגן לאישה/סוכנת שלו ולילדים. אמנם כעת היא נופשת ותופסת צבע אבל רק לפני יומיים, בת ה-32 סיפרה למגזין Gente שהיא דורשת יותר כבוד מהתקשורת ומהאוהדים בכל הנוגע למשא ומתן שלה לגבי החוזה החדש של איקרדי, "זה עולם מאד מצ'ואיסטי ומה שאני עושה הוא מהפכני", הבהירה בראיון איתה. "למרות שיש לא מעט קרובי משפחה שמייצגים שחקנים, התפקיד של הנשים בכדורגל יותר מקושר עם 'להישאר בבית עם הילדים ולא לדבר יותר מידי'. לכן מה שאני עושה הוא מהפכני. יש לי חברות שהן נשות כדורגלנים והן צוחקות על מה שאני עושה".


הפצצה הבלונדינית והאישה החזקה שהיא, גם התייחסה לשמועות על משבר ביחסים בין השניים: "אין שום משבר בין מאורו וביני וגם לא היה. הסיפורים שהתקשורת מספרת הם פנטזיה עם מעט מאד קשר למציאות. אנחנו הכי מאושרים יחד. מאורו נותן לי אומץ, הוא לא הגבר המצ'ואיסטי העתיק והוא הראשון שהאמין בי. בחיים לא הייתי מדברת עליו או על שום קרוב משפחה בקונוטציה שלילית". לגבי השמועות כי איקרדי מעוניין לעזוב את אינטר הגיבה: "האמת שלמאורו יש עוד שנתיים בחוזה שלו עם אינטר וטוב לנו פה מאוד".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rescate de Emergencia

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on




לקחה את הילדים וטסה לדובאי



שבוע של כיף עם אמא! משפחת איקרדי בהרכב חסר


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Con una mentira suele irse muy lejos, pero sin esperanzas de volver…

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי