לא רק נשות הכדורגלנים: האתלטית שקטפה קמפיין!

דניאל פרנקל בקמפיין ללוריאל
דניאל פרנקל בקמפיין ללוריאל | דודי חסון

דניאל פרנקל, שיאנית ישראלית בקפיצה לגובה, נבחרה להוביל את מודל היופי החדש: נשים חזקות, מעצימות ומצליחות. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)
לרגל יום האישה הבינלאומי שיתקיים ביום שישי הקרוב, ה-8 במארס, משיק מותג האיפור הבינלאומי "לוריאל פריז" קמפיין לוקאלי סביב יופי נשי אוניברסאלי והעצמה נשית. במסגרת הקמפיין הבינלאומי הוחלט כי כל מדינה תבחר נבחרת של נשים "לא שגרתיות", שיציגו את מודל היופי החדש: נשים חזקות, מעצימות, מצליחות כשכל אחת בתחומה משדרת יופי וכוח נשי יחד עם השראה לנשים אחרות. בישראל נבחרו שש נשים בגילאים ותחומים שונים, שכל אחת מהווה מודל לחיקוי בתחומה: אשת העסקים וגורו בתחום הדיאטה חלי ממן, הזמרת כינרת הנדלס הדוגמנית ושחקנית, רונית יודקביץ' ועוד, אך מי שאותנו עניינה מעל כולן היא האתלטית ושיאנית ישראל בקפיצה לגובה, דניאל פרנקל.


האתלטית הישראלית, שזכתה להשתתף בקמפיין ומעבירה בקרב נערות את המסר שגוף ספורטיבי הוא גוף יפה, מתאמנת בקבוצת מכבי תל אביב בהדרכתו של המאמן אנטולי שפראן. פרנקל בת ה-31 המתנשאת לגובה של 1.73 מטרים, מחזיקה מאז שנת 2011 בשיא ישראל בקפיצה לגובה העומד על 1.94 מטרים, ועדיין אין מישהי שהצליחה להאפיל על הישגה. מעבר להישגים ולטייטל המחייב "שיאנית ישראל", לפני כחודשיים הוסיפה לעצמה התל אביבית תואר נוסף: עורכת דין, לאחר שסיימה את לימודיה במכללה הבינתחומית בהרצליה.


פרנקל היא אחת מאלו המייצגות בענווה ובצניעות את עוצמת הנחישות להגשים כל חלום כאשר במסגרת הקמפיין תדגים על עצמה גוון מייקאפ חדש של המותג, ותספר כיצד "הבעיה" שאיתה היא מתמודדות על בסיס יומי, הפכה אותה לסיפור הצלחה. להיות אישה אין משמעות הדבר להיות רק יפה, אלא להיות מחוברת לאמת שלך ולחלומותייך- ומכאן סלוגן הקמפיין: "הגוון שלך האמת שלך". הקמפיין יעלה ביום חמישי הקרוב ויכלול בין היתר: שידורי טלוויזיה בערוצים המסחריים, קמפיין יחסי ציבור, פעילות דיגיטלית וברשתות החברתיות. אז לא רק נטע, מירן, קורל ושאר נשות הכדורגלנים האהובות עלינו קוטפות קמפיינים, גם שיאנית ישראל בקפיצה לגובה ביניינים. כבוד!



לרגל יום האישה, נשים חזקות נבחרו לקמפיין החדש של לוריאל (דודי חסון)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Someone once told me it's impossible to be #strong and #flexible . Well… I didn't listen . . . . . #nike #highjump #trackandfield #fitness #motivation #dedication #instafit #running #workhard #trainhard #bodypositive

A post shared by Danielle Frenkel דניאל פרנקל (@gravitybender) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#athens

A post shared by Danielle Frenkel דניאל פרנקל (@gravitybender) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי