אליפות ויום הולדת למיכה: צפו בשחקני מכבי ת"א חוגגים

דור מיכה, נואל ברקוביץ', עומר אצילי
דור מיכה, נואל ברקוביץ', עומר אצילי | אינסטגרם

מלך הבישולים והכוכבת שלו נואל ברקוביץ' חגגו יום הולדת אל תוך הלילה באווירה של ריקודים ואלכוהול, החברים הצהובים לא פספסו הזדמנות לחגוג גם את התואר שבדרך. לירון שרון עם כל התמונות והפרטים

(גודל טקסט)

אמש (ראשון), ב-3.3, חגגו כוכבה של מכבי תל אביב, דור מיכה ובת זוגו בחמש וחצי השנים האחרונות, נואל ברקוביץ', את יום הולדתם המשותף כמידי שנה. הקשר חגג 27 חורפים ואילו נואל סימנה וי על גיל 24. הקריירה של כוכבת הילדים נוסקת ככל שחולפים הימים ואומנם במדור כבר חסרי סבלנות ומעוניינים לפתוח יומנים ולשריין תאריך לחתונה, אבל נמתין עוד קצת ונספר לכם איך חגגו שחקניה של האלופה שבדרך לחברם הטוב את יום הולדתו.

קרוב מאד לדירתם המשותפת, בבר התפוצות בגבעתיים, חגג הזוג המהמם את יום הולדתו המשותף בערב שכולו טירוף שכלל: אלכוהול, ריקודים וחברים. שחקני מכבי בהרכב מלא הגיעו להרים לקשר, כולל מאור קנדיל וצ'יקו אופואדו ששרפו את הרחבה ונהנו מהחגיגה המכביסטית. גם אלי דסה כיכב אצל כולם בסטורי וזכה בתואר "חביב הקהל", כשאפילו אנה ראיקוביץ', ההריונית השווה, לא ויתרה על סלפי עם המגן הימני. אלירן עטר, איתי שכטר, אבי ריקן, עומר אצילי, דור פרץ, ויונתן כהן לא עזבו את חתן השמחה לרגע ואפילו זכינו לראות את איתן טיבי, יואב זיו והחבר הוותיק ברק בדש, רוקדים ונהנים.

החבר'ה הצהובים, כנראה כתוצאה מאלכוהול רב ומהיעדר נוכחות סרבית, פצחו בשירת "יש אליפות", אבל אף אחד מהחברים כאמור לא גנב את ההצגה לזוג השמח שזכה לשיר שהוקדש רק לו מהזמר הצעיר והאהוב על ידי שחקני הליגה, אדיר גץ. "יש למיכה לב זהב", השחיל למילות השיר את הברכה, ולא שכח גם להרים לקשר באינסטגרם כשהכתיר אותו כשחקן העונה שלו. מעניין אם גם בחתונה שלהם יגיע לסלסל… עד אז, נאחל הרבה מזל טוב לדור ונואל, הזוג המכביסטי האהוב עלינו.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי