החברה הלוהטת של נטע אלחמיסטר‎

ג'סיקה לי בוצ'נאן
ג'סיקה לי בוצ'נאן | Instagram

הדוגמנית הכי עסוקה בישראל כבשה יעד חדש עם צילומים לקמפיין של 'TWENTYFOURSEVEN' בדרום אפריקה, שם היא התחברה לסופר מודל מקומית, ג'סיקה לי בוצ'נאן. וגם: החגיגה בהופעה של אינפקטד מאשרום

(גודל טקסט)
אחרי שנרגענו קצת מההשתתפות של נטע אלחמיסטר בקליפ החדש של מאלומה, הדוגמנית הכי עסוקה בישראל כבשה יעד חדש. כבר סיפרנו לכם שבזמן שרמי גרשון ומכבי חיפה מתכוננים לפתיחת הפלייאוף והתברגו חזק בחלק העליון של הטבלה, הפצצה נמצאת בקייפטאון, שם היא מצטלמת לקמפיין החדש של חברת 'TWENTYFOURSEVEN', שצירפה לשורותיה את אושיית האינסטגרם על מנת להוביל את צילומי הקמפיין לעונת אביב-קיץ 2019.


במרכז הקמפיין תצולם קולקציית הדנים של החברה אותה תוביל נטע, בתמונות סטילס, פרסומת לטלוויזיה וגם ברשתות החברתיות. חוץ מזה יש גם ליין של בגדי ים, אליו אלחמיסטר כמובן לא מצטלמת, בכל זאת, יש לה מותג משלה ששווה בסך הכל 2.5 מיליון ש"ח. בחברה מצאו פתרון הולם וחיזקו אותה במספר דוגמניות ישראליות ואחת מקומית שגנבה את תשומת ליבו המוחלטת של המדור. ג'סיקה לי בוצ'נאן, בת ה-27, גרמה לנו להתאהב ביופי העוצר נשימה שלה, וכנראה שגם את נטע היא הקסימה כי היא מהר מאוד כיכבה בחשבון האינסטוש של אלחמיסטר שלנו, שפירגנה לה בסלפי המפגיש את שתי היפיפיות הללו.


הפצצה הזאת נולדה בקייפטאון ויש לה רזומה עשיר מאוד בקריירת הדוגמנות שלה. במסגרת עבודתה היא מטיילת ונוסעת המון מסביב לעולם ומבוקשת מאוד באוסטרליה, שם היא מצטלמת לא מעט ובעיקר למותגי בגדי ים עם הפיגורה המושלמת שלה. חוץ מזה היא בחורה מאוד יצירתית, היא מספרת שהיא אחת שעושה הכל בעצמה בבית, יודעת לתקן ולבנות וכן, היא רווקה! החברים של ג'ס קוראים לה "אקדח כיס" כי היא מלאה בהפתעות ויש לה פה גדול, היא מוכנה לירות את מה שיש לה להגיד בכל הזדמנות. אנחנו חייבים להודות שנשמח לייבוא לארץ הקודש, ללא ספק אנו זורקים את הרעיון הזה לאוויר כדי שאולי גברת אלחמיסטר תרצה להשתמש בשירותיה בקמפיין החדש של 'bananhot', היא בטוח תראה מיליון דולר בבגדי הים שלה.



נטע אלחמיסטר וג'סיקה לי בוצ'נאן ההורסות (instagram)


אמש (שני), בזמן צילומי הפרסומת, ג'ס נבחרה לנהוג ברכב עם כל הדוגמניות, כשאלחמיסטר יושבת לצידה והיא התלוצצה וכתבה: "אני לא רק דוגמנית, אלא גם נהגת ומדריכת טיולים". בכל זאת, נתנו למקומית להוביל את הישראליות. בעוד נטע וג'ס התחילו את יום הצילום השלישי יחד, כחלק מצילומי הקמפיין, נטע נהנתה מהופעה של להקת אינפקטד מאשרום שנמצאת בקייפטאון כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלה. קבלו אותה באמצע מופע משוגע על הבמה לצידם  



בוצ'נאן נוהגת ומראה לבנות את העיר (instagram)



נטע קורעת את הבמה עם אינפקטד מאשרום (instagram)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If it fits I sit #tfs_jeans

A post shared by TFS | טוונטיפורסבן (@twentyfourseven_tfs) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It feels so good to be in Cape town for the first time with @twentyfourseven_tfs #tfs_jeans

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sweet talk with a hint of sin… @pennyland.co #maldives

A post shared by ☾ Sugar Venom ☾ (@jessleebuchanan) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wildling. I'm going to be this version of Jess this weekend!

A post shared by ☾ Sugar Venom ☾ (@jessleebuchanan) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What's a birthday without my birthday suit…. @andersovergaardphotography #maldives

A post shared by ☾ Sugar Venom ☾ (@jessleebuchanan) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי