למדה ממאור? הלוק החדש של מירן בוזגלו

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | ספורט1

במשפחת בוזגלו חגגו בת מצווה לבתו של אסי, אשתו של כוכב בית"ר ירושלים הגיעה עם שינוי מרענן בשיער, דבר שדווקא בעלה מרבה לעשות. אז מה דעתכם על המראה החדש?

(גודל טקסט)

בדרך כלל אנחנו רגילים לפרסם אייטמים מהסוג הזה דווקא על הצד הגברי של המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי, הרי שמאור בוזגלו נחשב למי שחולה על שינויים בשיער, תספורת, צבעים ושלל דברים מגניבים וחדשניים, אבל לא הפעם. היום נספר לכם על החצי השני והיפה שלו, אשתו מירן בוזגלו שהחליטה לעשות שינוי בשיער.

אחרי הרבה שנים שהיא צמודה ללוק הקלאסי של שיער ארוך, מירן קיצרה את השיער והוסיפה גוונים בהירים בלוק מחשמל מתמיד. לגברת בוזגלו התחשק להתחדש ולקצר ועל התוצאה המקסימה הזאת אחראי מעצב השיער עמיר מזרחי. את הלוק החדש הציגה מירן אמש (שני) באירוע של האח הגדול של מאור, אסי בוזגלו, שחגג ביחד עם אשתו עדי את בת המצווה של ביתם הבכורה אייר, בגן האירועים "58" שבפתח תקווה. לאירוע הגיעו מאות מוזמנים, משפחה וחברים וכמובן צוות הצילום של "הבוזלגוס 3" שתעלה ב- YES בחודש הבא. את תשומת הלב שלנו משכה כמובן מירן עם השיער הקצר והשמלה ההורסת שלבשה עליה אחראית לא אחרת מאתי נמני, אחותה המעצבת.

מאור, אם תהיתם, מאד אוהב את הלוק החדש, לא שחשבנו אחרת. בשבוע שעבר הצגנו לכם את מירן בלונדינית לגמרי בצילומים לקמפיין שמלות הכלה החדש של אתי אחותה, שם חבשה פאה בלונדינית ארוכה שגרמה לכולם לחשוב שהיא צבעה את שיערה לפלטינה. אז לא, מירן יותר בלונדינית זה נכון, אבל עם תספורת חדשה ומרעננת שלגמרי עושה לנו חשק לבקר אצל הספר.



אז איך הלוק החדש של מירן? (צילום: אלבום פרטי)



מירן ומאור בבת המצווה של ביתו של אסי (אלבום פרטי)


הכל יפה לה! מירן לוהטת בבלונד בצילומים לשמלות הכלה של אחותה (אור ביטון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי