נחשף הקשר בין עדן בן זקן למאור בוזגלו!

עדן בן זקן, מאור בוזגלו
עדן בן זקן, מאור בוזגלו | אלבום פרטי

כוכב בית"ר ירושלים אולי הורחק, אבל זה ממש לא אומר שהוא לא מנצל את הזמן הפנוי: לירון שרון עם כל הפרטים על הקליפ החדש של "מלכת השושנים", שהייתה מי שביקשה לפנות לכדורגלן האהוב. צפו בקליפ של השניים

(גודל טקסט)
באמצע חודש ינואר חשפנו בפניכם את הקליפ החדש של עומר אדם לשיר "תגידי לי שטוב לך" בו כיכבה לא אחרת מקורל סימנוביץ' וכבר זכה ללמעלה מ-6 מיליון צפיות ביוטיוב. רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם על צילומי הקליפ של הזמר הבינלאומי, מאלומה, שבחר בדוגמנית נטע אלחמיסטר להיות מושא אהבתו, דבר שזיכה אותה בנסיקה בינלאומית. היום (רביעי) אנחנו חושפים בפניכם שגם המין הגברי מייצג אותנו.


מלכת השושנים, הלא היא הזמרת עדן בן זקן, בחרה בלא אחר ממאור בוזגלו לככב בקליפ החדש שלה! קשרה של בית"ר ירושלים מתאמן כרגיל עם קבוצתו, אך כידוע הורחק לשלושה משחקים בעקבות תקרית השיפוט מהמשחק מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, וזה היה הטיימינג המושלם כדי לעשות מהלימון לימונדה ולקחת חלק בפרויקטים נחשקים, כמו האחרון שאוטוטו ייצא לאור עם הזמרת הכי אהובה בישראל.


בשבוע שעבר הצטלם מאור עם אשתו ההורסת מירן והילדים לקמפיין של "דלתא" כשהם לבושים בפיג'מות קיציות, ולפני שבוע בדיוק הגיע לאולפני ברודקאסט בחולון, שם השתתף בקליפ החדש של בן זקן ושיחק את גבר החלומות. הבחירה בבוזגלו הגיעה מכיוונה של הזמרת שרצתה שהכדורגלן ייקח חלק בפרויקט והעבירה את בקשתה לסוכנה, שסידר את העניין. אנחנו כבר מתים לראות את התוצאה.


הזמרת החלה את הספירה לאחור עד שייצא הקליפ ל"ז'טם" (אינסטגרם) 


אחרי הקמפיינים ללי קופר עם הדוגמנית שיר אלמליח ותיעודם בדוקו-ריאליטי המשפחתי "הבוזגלוס", הצטיירה מירן כאישה הקנאית לבעלה גם כשהמצלמה מצלמת, מה שאי אפשר להגיד בכלל על המקרה הבא. מיסס בוזגלו הייתה זו שדחפה את בעלה לקחת חלק ולהשתתף בקליפ של מלכת השושנים, האהובה עליהם בבית מאד. מירן פירגנה לגבר שלה ורצתה שיצטלם לצידה של הזמרת המצליחה, כי בכל זאת, על הצעה כזאת לא מוותרים! 



המדור חושב שמרוב קמפיינים וצילומים, השניים האלו כבר מזמן הבינו איך הדברים עובדים ונהנה לראות את הפרגון בין בני הזוג. עכשיו השאלה היא רק מתי נזכה לראות את מירן בוזגלו מככבת היא בקליפ של זמר מפורסם. תגובת המדור: איך זה לא קרה עד עכשיו?!? הקליפ של בן זקן לשירה החדשה "ז'טם" בכיכובו של הקשר. צפו בקליפ החדש של בוזגלו ועדן בן זקן.




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"It's like you're my mirror"

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני אוהבת אותך. @buzaglomaor_11_official

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy Valentine's Day my love & to all of you #newcampaign @hadar_mall

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האנגר 11 מתחילים איפור @adrianhamias שיער @daniel_shirman_ סטיילינג @simabendavid חליפה @mori.by.mor תכשיטים @c_clair_jewelry

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

עוד באותו נושא: מאור בוזגלו, מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי