שיר אלמליח יוצאת עם שחקן מכבי חיפה? תחשבו שוב

שני ברגר
שני ברגר | אינסטגרם

בת זוגו של עופרי ארד מזכירה במראה את הדוגמנית המפורסמת והדמיון עושה את שלו. בשיחה עם לירון שרון מספרת על הטירוף לכדורגל ומגלה מי החבר הכי טוב של הבלם שלה: "אני גדולה ממנו, שידכו בינינו"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה סיימה אמש (שבת) את העונה הסדירה עם 2:3 מתוק במיוחד בקריית שמונה, משחק בו חזרה מפיגור לניצחון דרמטי ויותר מכך, אם בסיבוב הראשון נחשבה לאכזבת העונה, אז מאז הגיע מרקו בלבול היא כבר עם שמונה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו שהעלו אותה עד למקום השני בטבלה. בין החוגגים ביציע הצפוני אתמול הייתה גם אחת שמגיעה תמיד לכל משחק, בית וחוץ, לא משנה איפה, וזו החצי השני של עופרי ארד, החברה היפייפיה שלו, שני ברגר.


בת הזוג של הקיבוצניק בן ה-20 גרה בגן יבנה (ליד אשדוד לטובת מי שלא מכיר) ובשיחה מיוחדת לספורט1 היא מספרת: "עופרי מקיבוץ החותרים, שזה חמש דקות מחיפה. תמיד כשאני מגיעה אליו אני אומרת לו שזה ממש כמו לנסוע לחו"ל". בעוד שבוע בדיוק תחגוג ברגר את יום הולדתה ה-22 וכן, היא גדולה מהבלם שלה בשנה וחצי. שני השתחררה מצה"ל לפני כשנה, שם שירתה במשך שלוש שנים כחוקרת מצ"ח ומיד בתום השירות החלה לעבוד במשרד חקירות. בלשית, אם תרצו לקרוא לה. באוקטובר האחרון החלה את הלימודים האקדמיים במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, היא לומדת משפטים ומספרת שנהנית מכל רגע. 


איך החיבור שלך לעולם כדורגל? 

"לפני שיצאתי עם עופרי אמרתי 'וואו איזה עולם זה', אבל היום אני חושבת שזה עולם זורם, קליל וכיפי. לא צריך לעשות ביג דיל מכל עניין. להגיע למשחקים זה הדבר הכי קשה בעולם, אבל אני מגיעה לכל המשחקים – אפילו כשהוא לא בסגל!! כל משחק, סכנין, קריית שמונה באר שבע, הכל. אני כבר יותר מכורה ממנו. זאת הבעיה, התאהבתי קצת באדרנלין הזה", מספרת הבלשית הכי פצצה שתפגשו, שגם אתמול, כמובן, הגיעה לתמוך בחצי השני שלה ועשתה את כל הדרך לקריית שמונה. "היום אני כבר ממש פעילה. אני בכל הקבוצות של חיפה בפייסבוק באינסטגרם, כותבים שהוא מתחת ל-1.82 אז אני מתקנת אותם. שאלתי אותו אם זה יותר מידיי והוא אמר 'מה פתאום, זה טוב!!'".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on


 

איך זה לצאת עם כדורגלן? 
"הכרתי את עופרי כשהוא שיחק ברמת גן. לא היה לי כל קשר לכדורגל והוא סיפר לי שהוא משחק שם שנה בהשאלה, אבל שהוא שחקן של מכבי חיפה. שאלתי 'מכבי חיפה של יניב קטן?', כי לא הבנתי שזה מקצוע, לקח לי שנייה. אנחנו כבר שנה ו-4 חודשים יחד ואני מגיעה לכל משחק כי חשוב לי שיראה שאני תומכת בו ובחלום שלו. הוא חיכה לחזור למכבי חיפה. הוא וכל המשפחה שלו ציפו לזה. עבורו זה כמו חלום שהתגשם והוא מתרגש וגם אני. בתקופת ההולנדים הוא בכלל לא היה בסגל וכל הזמן אמרו לו 'סבלנות, אתה עוד טרי', ככה שהיה לי אפילו עוד יותר חשוב להגיע גם כשהוא לא בסגל. אמרו לי 'את משוגעת, תראי בבית', אבל הגעתי לכל משחק וישבתי בתוך היציע של הקופים הירוקים. היום אני כבר יושבת ביציע משפחות, השתדרגתי. וברוך השם, כבר עשרה משחקים מאז שבלבול הגיע שהוא בהרכב". 


את העובדה כי היא מבוגרת מארד בשנה וחצי, גילתה רק בדייט השלישי שלהם ומספרת שזה ממש לא מורגש ביום יום. "חשבתי שלא אצא עם מישהו שצעיר ממני, אבל אז הכרתי את עופרי. הוא עדיין בצבא, אבל לא ממש מרגישים את הפער בזכות הקריירה של כל אחד מאיתנו. בלי קשר, עופרי הצעיר מבן שבעה אחים וכולם סביבו יותר מבוגרים ממנו, גם החברים, ככה שהוא מנטלית בוגר מאד לגילו וזה מה שמשך אותי מההתחלה".


אז איך הכרתם? 
"אח שלו היה קצין כושר קרבי בבה"ד 13, כולם ספורטאים במשפחה שלהם. היה לי חבר במשך שבע שנים לפניו ונפרדנו. אחרי שזוג ותיק נפרד השמועות מתפשטות ואחיו ניגש אליי ואמר לי 'את חייבת להכיר את אחי. את פנויה עכשיו ואת חייבת להכיר אותו'. עופרי סימס לי במשך חודשיים ובסוף אמרתי בסדר, ומשם הכל היסטוריה. אז זה בעצם שידוך". 


מה אתם הכי אוהבים לעשות יחד?

"עופרי אוהב לאכול בעיקר בשרים וגם אני, זאת הבעיה שלנו, אנחנו מאד אוהבים מסעדות, אבל לא באופן מוגזם. גם בבית עם סרט כיף לנו. הוא הכי ילד של בית ואני אוהבת את זה. אני יותר קופצנית והוא מרגיע אותי וזאת המהות של הזוגיות אני חושבת. אנחנו באופי שקטים יותר, פחות אוהבים יציאות וברים אלא לטייל, לשבת בבית, חדר בריחה, באולינג. אנחנו עוד מחכים לפגרה שנופלת לי על המבחנים, אז נבחר יעד קצר לנסוע אליו. השנה שעברה היינו בזנזיבר והשנה חייבים משהו שלא ייפול מזה". 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☀️

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on



איך את רואה את ההתקדמות של עופרי העונה? 

"אני מרגישה שהשנה הוא פורח, בלי לפתוח עין,טפו טפו. זאת השנה שלו. הוא עדיין מאד צעיר אבל הוא עבד ועובד כל כך קשה. עופרי חיכה לזה המון ועכשיו זה מרגיש כמו חלום, אחרי הרבה זמן שאמרנו סבלנות ורק שימשיך ככה. אני מאחלת לו לעוף תוך שנה שנתיים וגם להגיע לחו"ל. זה בין היתר החלום שלו. אני הראשונה שתגיד לו אתה טס ואני אבוא, זה יהיה קשה אבל אבוא לכל מקום".


מי השחקן הכי קרוב אליו בקבוצה? 
 

"יש לו הרבה חברים, אבל הכי הרבה זה רמי גרשון. יש ביניהם פער של עשור, עופרי בן 20 ורמי בן 30, אבל הם עושים שיחות נפש ורמי לימד אותו המון, הוא בין הראשונים שקיבלו אותו לקבוצה ומאד הרים אותו. עופרי חבר טוב גם של חבשי, הוא מאד חברמן".


ממי הוא שואב השראה?

"סרחיו ראמוס. היה לנו מאד קשה עם ההפסדים של ריאל לאחרונה. ראמוס בלם, והוא תמיד אומר שהוא המודל שלו. הוא שחקן טכני ומנהיג באופי שלו ועופרי כבלם ומה שהוא נותן לקבוצה רוצה ושואף להיות כמוהו. הוא תמיד אומר שהוא השחקן האהוב עליו בעולם. בלי קשר עופרי אוהד את מנצ'סטר יונייטד". 

 

ברגר וארד (אינסטגרם)
 
 

אתם צופים בכדורגל ביחד בבית? 

 "אנחנו צופים ואני לגמרי בעניין. יש לנו סיכום, אם אני ממש עייפה הוא חייב לעשות לי 'נעימי' בראש, אם לא אני לא רואה". 


יש לך חברות של שחקנים אחרים? 
 

"אנחנו יוצאים עם כולם: עם רז מאיר וחברה שלו, נוי ביבי, ושון וייסמן ועדן ארוסתו, גיל קהת אשתו של רועי קהת, בסילבסטר היינו כולנו יחד אצל גיל ורועי. מאמינה שעם הזמן ניפגש אפילו עוד יותר. נטע אלחמיסטר? היא בחו"ל אין לה זמן אליי, פגשתי אותה כמה פעמים והיא מהממת, ממש מושלמת ברמות ובחורה מאד צנועה. אוטוטו יש הרבה חתונות ואירועים אז יהיה כיף. אני מאד אוהבת את הבנות ואנחנו יחד במשחקים ויציאות ממש כיף". 


איזו אווירה יש במכבי חיפה? 

"יש אווירה של אחדות. לא האמנתי עד כמה. שחקנים מתחרים על תפקידים ואולי מבחוץ זה לא נראה ככה אבל מי שנמצא בפנים יכול לראות את החברויות הטובות כשכולם דוחפים זה את זה. כולם חברים של כולם, גם הזרים. מדברים בתקשורת על זה שעשו שינוי בחדר ההלבשה מאז שבלבול הגיע. אני לא מכירה מה היה פעם, לפני, אבל עכשיו זה מדהים לראות וזה ניכר גם במשחקים. החברות שלהם לחלוטין תרמה לעניין המקצועי".
 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גאווה שלנו @ofri655

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on



תגידי, למי אומרים לך שאת דומה? 

 "תמיד אומרים לי שאני דומה לשיר אלמליח. מתה לראות אותה במציאות ולהגיד לה כמה קינוחים קיבלתי בחינם כי חשבו שאני אחותה! היא שינתה את חיי מהקצה לקצה קוראים לי שיר כל הזמן, כל מי שפוגש אותי. היא כנראה יותר גבוהה, אני 1.62 ומבקשת לציין שדברים טובים באים בחבילות קטנות. כל החיים שלי רציתי להיות גבוהה, ואז עופרי אמר לי אני אוהב שאת קטנה אז זרמתי איתו". 


ומה החלום? 

 "החלום שלי להמשיך בעולם הזה ולהגיע למשרדי החקירות הכי גדולים ולהיות מאושרת. אהיה מרוצה אם חיפה תסיים השנה במקום השני ויגיעו לאירופה. ועבור עופרי? השמיים הם הגבול. רק שימשיכו ככה ביחד לבנות את המועדון בצורה יציבה ועונה הבאה יגיעו חזקים ויתנו פייט למקום הראשון".

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy new year ✨

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי