נשיכה בישבן תמורת הבקעת שער? ההודעות של רונאלדו נחשפו בטלוויזיה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | מסך

אחרי השלושער ההיסטרי נגד יובנטוס, אלכסנדרה מנדז חשפה בטלוויזיה הודעות לוהטות, שלכאורה שלח לה הכוכב. במקביל, בת זוגו של הפורטוגלי פרסמה תמונה סקסית ששברה את הרשת

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הנוצץ של יובנטוס, לא יורד מהכותרות אחרי ההצגה שלו מול אתלטיקו מדריד. אלא שכעת, במקביל לשלל השבחים על יכולתו, צצה לה פרשה חדשה. דוגמנית מונצואלה בשם אלכסנדרה מנדז חשפה בטלוויזיה הודעות לוהטות, שלכאורה שלח לה CR7 במהלך תקופתו כשחקנה של ריאל מדריד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trabaja tú interior tanto como tú exterior por qué los dos nos hacen uno . . . @filmshoot.peru #verano2019

A post shared by Alexandra (@alexandramendezof) on



בהודעות האישיות ביקש רונאלדו את מספר הטלפון של הדוגמנית ועוד קודם לכן שלח לה שלל תמונות סלפי שלו, כדי שתבין שמדובר באמת באושיה המפורסמת ולא בחקיין. עוד טוענת היפייפיה מונצואלה כי הפורטוגלי התערב איתה שאם הוא יבקיע גול במשחק הבא אליו תגיע, היא תיתן לו לנשוך את ישבנה.


עיתון "הסאן" הבריטי פרסם כי מנדז סיפרה בטלוויזיה הפורטוגלית שלמרות כל זאת, שום דבר בסופו של דבר לא קרה בין השניים. ההודעות הללו נשלחו לפני כשלוש שנים, ולמרות שנפגשו לאחר אותו המשחק, לא קרה ביניהם שום דבר אינטימי. "זה היה באותו הקיץ שהוא הכיר את ג'ורג'ינה רודריגס. באותה מידה זאת הייתה יכולה להיות אני", סיפרה מנדז.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hay gente que no termina de destruirte sencillamente por que no tiene las herramientas y sólo les queda suponer, denigrar y engañarse a sí mismo, la gente en redes no te enjuicia, te condena. Mientras tanto yo observo, me sorprendo y callo #homesweethome

A post shared by Alexandra (@alexandramendezof) on



ואם כבר בחברתו האמיתית של רונאלדו עסקינן, ג'ורג'ינה רודריגס מתעלמת לחלוטין מהפרשיה הזאת ומתעסקת אך ורק בעצמה, בבן זוגה ובילדים שלה, וכמובן בקמפיין בגדי הים החדש שקטפה. כמעט מיליון עוקבים התווספו לה בעקבות התמונה הסקסית שפרסמה בביקיני כתום של מותג בגדי הים האיטלקי "יאמאמי" ושיתפה כי היא שמחה שהמותג בחר בה לקחת חלק בקמפיין הקיץ הקרוב.


הדוגמנית הספרדייה של רונאדלו אוטוטו מגיעה ל-10 מיליון עוקבים ומשאירה מאחורה שמות רבים כמו למשל אנטונלה רוקוזו של מסי המחזיקה ב-8.8 עוקבים. נראה לנו שסיפורים כמו "רונאלדו רצה לנשוך לי את התחת" לא ממש מרגשים את ג'ורג'ינה שמנהלת חיים משותפים עם הכוכב הכי גדול בעולם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tenía muchas ganas de compartir con vosotros mi nuevo proyecto con la firma Yamamay. Gracias por elegirme y confiar en mí para formar parte de vuestra maravillosa familia ❤️ @yamamayofficial Coming soon!!! Gracias equipo!!! @xavigordo . ‍♀️ @amparosanchezm . @carmendejuan #yamamay #newproject #comingsoon

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now it's bigger #TBT #view

A post shared by Alexandra (@alexandramendezof) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי