השער הבינלאומי הראשון שלה: נטע אלחמיסטר נערת חודש מרץ‎

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | Instagram

ארוסתו של בלם מכבי חיפה רמי גרשון, ממשיכה לעשות חיל והפעם בקנקון, מקסיקו. הדוגמנית כבשה עוד יעד אחרי שמגזין האופנה "Lucy's Magazine" בחר בה לנערת החודש והעניק לה את כל הפוקוס עם תמונה מדהימה

(גודל טקסט)
בזמן שכולנו מתעסקים בחג הפורים, האישה שמככבת אצלנו במדור בממוצע כל יומיים, נטע אלחמיסטר, עושה חיים בקנקון, מקסיקו. כשאנחנו אומרים עושה חיים, אנו מתכוונים שהיא מצטלמת למותג בגדי הים שלה bananhot, ביחד עם שותפתה, נועה בני ואחיותיה ספיר ודנה אלחמיסטר, בניצחונו של הסוכן שי אביטל. החבורה מצטלמת בלגונות הקסומות של מקסיקו, בדיוק היכן שביקרו ערן זהבי ופמלייתו בשנה שעברה. זאת לא הפעם הראשונה שאלחמיסטר מצטלמת במקסיקו ועוד בבגדי ים, מה שכן אפשר לומר שעשתה היפיפייה לראשונה, זה לככב על שער של מגזין בינלאומי.


מגזין האופנה "Lucy's Magazine", הציג לעולם את נערת חודש מרץ שלו שמככבת על השער ומהפנטת עם העיניים הירוקות שלה. המגזין יצא במהדורה מודפסת ומקוונת, והוא לווה בסרטון של הפצצה שמככב ברשתות החברתיות. בוידאו, הדוגמנית מצולמת עם ביקיני במיאמי והתגובות איך לא, אוהדות במיוחד. הרוב חושבים כמונו כי מדובר ביופי נדיר, ויש קוראים מכל העולם שזיהו כי מדובר בכוכבת הקליפ החדש של מאלומה. בקצב הזה, עד שנגיע ל-13 ביוני, אז תתחתן היפיפייה עם בלם מכבי חיפה רמי גרשון, נראה שהיא כבר תהיה מוכרת לפחות ביבשת אמריקה.


בזמן שנטע כובשת כל פסגה אפשרית ובדרך להיות הגל גדות 2 שלנו, היא לא שוכחת שבארצנו הקטנטונת כל החברים והחברות שלה מתחפשים, ועל הדרך פרסמה תמונה שלה מחופשת לבמבי, כשהיא מפרסמת את מוצרי האיפור של "סקארה", אחת משלל הרשתות עבורן היא משמשת כפרזנטורית. אה, ושלא נשכח, הפרסומת שלה בג'ינס שצולמה בדרום אפריקה ל"טוונטיפורסבן", משודרת בריפיט בכל מקום. מי אמר נטע ולא קיבל?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❗️Introducing LUCY'S March COVER GIRL @neta_alchimister ❤️ ・・・ @bananhot Video by @telaviver .

A post shared by LUCY'S Magazine (@lucysmagazine) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NEW COVER FOR @lucysmagazine ‍♀️ Pic by @ag0nzphoto

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Purim vibes with ‍♀️ @sacara_il ✨ #bambi

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on




עבודה וכיף חיים במקסיקו. נטע ואחיותיה (instagram)



חיה את החלום והיא עוד לא בת 25. נטע אלחמיסטר (instagram)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי