הכלה הכי יפה בת"א: אריק ינקו וספיר יולי התחתנו

ספיר יולי ואריק ינקו
ספיר יולי ואריק ינקו | אינסטגרם

שוער הפועל תל אביב אמנם איבד את מקומו בהרכב אך כל גבר בישראל היה מתחלף איתו. עדן, האחות של הכלה, גנבה את ההצגה עם שיר חופה מרגש. וגם: ארוחת שחיתות במקדונלס, רעיון מקורי יוצא דופן

(גודל טקסט)
בסוף חודש מאי 2018, שלף שוערה של הפועל תל אביב, אריק ינקו, טבעת נוצצת במהלך חופשה רומנטית בפיליפינים, והציע לזוגתו ספיר יולי להיות שלו לעולמים. היא אמרה לו כן ואתמול (שלישי) זה קרה. אמנם ינקו המוכשר איבד את מקומו בהרכב האדום לרובי לבקוביץ', אבל עם כזאת זוגיות מדהימה לאחת הנשים היפות בישראל, במדור משערים כי כל גבר במדינה היה מתחלף איתו בקלילות. האירוע המרגש התרחש באולמי האחוזה שבמודיעין עם כ-650 מוזמנים שהגיעו לחלוק כבוד למר וגברת ינקו הטריים.


ללא ספק ניתן לקבוע כי יולי היא אחת הכלות היפות ביותר שראה המדור בכל ימיו כשהיא החליפה שתי שמלות כלה של המעצבת "ברטה" ונראתה זוהרת ונוצצת, שלא ניתן לתאר במילים עד כמה. על הרגע המרגש של הערב אחראית אחותה הצעירה של ספיר, עדן, שהייתה זו ששרה את שיר החופה של הזוג הצעיר והפגינה יכולת ווקאלית מרשימה ביותר. חוץ משחקני הפועל שהגיעו להרים לשוער, מאות החברים של השניים דאגו "לשבור" את הרחבה ונהנו גם מאווירה פורימית שכללה מסיכות של בית הנייר שחולקו לאורחים.


חוץ מזה, החלק הגאוני ביותר בערב היה דווקא באפטר פרטי, כאשר ספיר ואריק חשבו על הפינוק האולטימטיבי עבור האורחים שבאו לכבד אותם, ארוחות שחיתות של מקדונלד'ס. רעיון מקורי מזה עוד לא שמענו. השניים אגב בילו את ליל הכלולות שלהם במלון ישרוטל "רויאל ביץ'" כאשר ירח הדבש שלהם צפוי להתקיים בקיץ הקרוב כשהיעד המבוקש הוא ארה"ב. אחרי יותר מארבע וחצי שנות זוגיות, תגידו הרבה מזל טוב לאריק וספיר ינקו!! ללא ספק אחרי החתונה האדומה הזאת, ואחרי חתונתם של בן רייכרט וליז דדון בשבוע שעבר אפשר לומר בפה מלא, עונת החתונות החלה (שוב).



בעל ואישה.  ספיר ואריק ינקו (צילום מסך: אינסטגרם)



כלה שהיא ברבי. ספיר יולי, אהממ, ינקו! (צילום מסך: אינסטגרם) 



ינקו שובר את הכוס! (צילום מסך: אינסטגרם) 



עדן יולי הכניסה את הזוג לחופה (צילום מסך: אינסטגרם)


מקדונלדס ב-12 בלילה. גאונות. (צילום מסך: אינסטגרם) 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#mybeautifulbride SAPIR ✨ #makeupartist @racheluzan #hairstyle @adimaya_ #accessories @sagarevivo Gleam and glow by @diormakeup #lovemybrides#lovemyjob#wedding day#beautiful#bride#amazing#glow#glam#wedding#beautiful#beauty#bridemakeup#bridemakeup#beauty#kimkardashian#makeup#diormakeup#diormakeupartist #jlo#kardashian#dior#diorbackstage

A post shared by Rachel Uzan 》Makeup Artist (@racheluzan) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

THE WEDDING OF SAPIR&ARIK @arikyanko @sapir_yulie IT WAS PERFECT Go look ➡️

A post shared by Tal avraham | טל אברהם (@tal.avraham) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי