ראש הממשלה מקבל תמיכה מכוכבי מכבי ת"א ובית"ר

עטר ומיכה
עטר ומיכה | אריאל שלום

מלך שערי ליגת העל, אלירן עטר, שיתף צילום מסך של נתניהו בראיון וכתב: "מלך ישראל" כשהוא מתייג את חבריו לקבוצה. ראש הממשלה שיתף את הסטורי של עטר וכתב לו: "תודה על התמיכה". גם עידן ורד פירגן

(גודל טקסט)
אמש (שבת), 17 ימים לפני הבחירות ובסיומו של סוף שבוע בסימן חג הפורים, קיים ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ראיון נדיר ומפתיע לכלי תקשורת ישראלי, שאותו הציע ברגע האחרון. בראיון ל"החדשות" הערב, בערוץ 12, אצל קרן מרציאנו, אמר נתניהו: "עוד מעט אגיע לנתב"ג לפגישה עם נשיא ארה"ב. חשבתי שבדרך אגיע לכאן כדי לנפץ את גל השקרים הזה שגנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי מפיצים ללא בושה". הוא אמר בין היתר כי "מצרים הייתה קונה בכל מקרה את הצוללות", והתחמק מהצעה לעימות מול יו"ר כחול לבן בני גנץ באומרו: "שיחליטו קודם מי שם. אשקול ונחשוב".


הראיון עם ביבי זכה מן הסתם לרייטינג שיא, כאשר גם בליגת העל יש לו, מסתבר, לא מעט תומכים. חלקם, החליטו אפילו לשתף את אהדתם לראש ממשלת ישראל. מלך שערי הליגה, הכוכב הנוצץ של מכבי תל אביב, אלירן עטר, שיתף צילום מסך של ביבי בעת הראיון תחת הכותרת "מלך ישראל", עם כתר שהוסיף החלוץ על ראשו. בסטורי הזה תייג גם את חבריו לקבוצה החולקים איתו את האהבה לנתניהו, איתי שכטר, דור מיכה, אבי ריקן, יונתן כהן ומאור קנדיל. הסטורי של עטר זכה מיידית לשיתוף בדף של ראש הממשלה שכתב לו בתגובה: "תודה על התמיכה!"


גם עידן ורד, שבילה אמש במסיבת הפורים בביתם של שני ואבי זהבי בראשון לציון, הספיק לשתף לפני החגיגה תמונה שלו ושל חברו הטוב, איתי שכטר כשדמותו של ביבי על מסך הטלוויזיה ברקע וכתב: "מלך". שחקנה של בית"ר ירושלים, הקבוצה אותה נתניהו כידוע אוהד, זכה גם הוא לשיתוף בדף הרשמי של ראש הממשלה אחריו עוקבים קרוב ל-600 אלף איש. אז ביבי יקבל תמיכה ממספר שחקני ליגת העל בבחירות הקרובות, השאלה הנשאלת היא האם יש כאלו שתומכים בכחול לבן?!



אלירן עטר זוכה לשיתוף בדפו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. (צילום מסך: אינסטגרם) 


גם הפוסט של עידן ורד מככב אצל ביבי (צילום מסך: אינסטגרם)

 

 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי