אתם תופתעו: האובססיה של קסיאס עולה מדרגה

איקר קסיאס ושרה קרבונרו
איקר קסיאס ושרה קרבונרו | Gettyimages

השוער הספרדי בן ה-37 מכור ואובססי למציאת קווי דימיון בין אנשים רנדומליים לבין כוכבי כדורגל. דנילו פריירה, חברו לקבוצה, וקפטן ברצלונה בעבר, קרלס פויול, היו 'הקורבנות האחרונים' של איקר השטונתיק.

(גודל טקסט)
הוא אמנם נחשב לאחד השוערים הגדולים בעולם, הוא נשוי לאחת הנשים היפות בספרד, אבל לא תאמינו איזו אובססיה מצחיקה יש לשוערה של פורטו, איקר קסיאס. הספרדי בן ה-37 פשוט מכור למציאת קווי דמיון בין אנשים רנדומליים לבין כוכבי כדורגל ענקיים והוא פיתח סוג של אובססיה לתחביב הזה. שוערה לשעבר של ריאל מדריד מנצל את הרשתות החברתיות מדי פעם כדי למצוא זוגות מעמיתיו והפעם זה היה חברו, בלמה האגדי של ברצלונה ומי ששיחק לצידו של קסיאס בנבחרת ספרד, קרלס פויול, שכיכב בסטורי שהעלה השוער לחשבון שלו אחריו עוקבים 14 מיליון איש.


קסיאס ניצל את העובדה שאתמול (שני) חברו לקבוצה בפורטו, הקשר דנילו פריירה הפך לגיבור המשחק בין פורטוגל לסרביה והציל את הנבחרת שלו עם שער שיוויון בדקה ה-42. הספרדי חשב שהמאורע היה מספיק חשוב כדי לפרסם תמונה של פריירה ופויול יחד. העניין היחיד הוא שמדובר בתמונה של שני גברים מבוגרים שרק נראו כמו המגן הספרדי והקשר הפורטוגלי.


"קרלס פויול הלך לראות את המשחק של פורטוגל בליסבון, והיה חייב להצטלם בסיום עם גיבור המשחק, דנילו פריירה! "כתב הספרדי בחשבון האינסטגרם שלו כשהוא משתף את דמותם של שני הזרים שדומים מאד לשני שחקני הכדורגל, בעיקר "הכפיל" של פויול שמחזיק באותה תספורת מפורסמת של שיער ארוך ומתולתל, בדיוק כמו אצל שחקנה לשעבר בן ה-40 של בארסה. כנראה שאת השניים הבדיחה של קסיאס פחות הצחיקה כיוון שלא שיתפו את הסטורי בו תייג אותם שוערה של פורטו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#bienvenidoseptiembre ✌

A post shared by Iker Casillas (@ikercasillas) on



מסתבר שקסיאס עושה את זה כל הזמן, מוצא אנשים זרים שדומים לשחקנים כאלו ואחרים, משתף ומתייג. בנובמבר האחרון, העלה תמונה שלו עם מישהו שדומה שתי טיפות מים לטיבו קורטואה, ואפילו תמונה של השוער השוויצרי, הנס היינריך סוטר והוא לא עוצר. אשתו המגישה והעיתונאית, שרה קרבונרו, אמרה לא פעם שהבעל שלה הוא שטותניק שאוהב לצחוק ולהצחיק, ושהוא משגע אותה והיא אוהבת את זה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esta imagen me sigue emocionando porque dejé esta taquilla con grandísima tristeza pero también con orgullo y agradecido por haber sido tan afortunado. Hacer lo que más feliz me hacía, jugar a fútbol. #TBT #MiTaquillaEnElBarça This was my locker. The day I left it I felt extremely sad but proud at the same time, grateful for being able to do what I love the most. Playing football. #Tbt

A post shared by Carles Puyol (@carles5puyol) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Desejo a todos um Feliz Natal com muita saúde e felicidade ❤️

A post shared by Danilo Pereira (@iamdanilopereira) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Quién me iba a decir que después de este primer título llegarían muchos más… #VivirUnSueño #PasionPorElDeporte. Who was to know that after this first win, many more would follow… #LivingADream #PassionForSport #TBT

A post shared by Carles Puyol (@carles5puyol) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☀️⛅️⚽️⛱

A post shared by Iker Casillas (@ikercasillas) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי