השמועה אומרת ש… רונאלדו וחברתו מצפים לילד חמישי

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Gettyimages

ג'ורג'ינה רודריגס, הדוגמנית הספרדייה של הכוכב, הגיעה לתמוך בו ביציע במשחק בין פורטוגל לסרביה עם שמלה שגרמה לגל שמועות ענק המצביע על הריון שני ממנה וילד חמישי בסך הכל

(גודל טקסט)
אמש (שני) הגיעה הדוגמנית הספרדייה ובת הזוג של כריסטיאנו רונאדלו, ג'ורג'ינה רודריגס, לתמוך בו במשחק בין סרביה לפורטוגל שהתקיים בליסבון ובמהלכו נפצע הכוכב. כבר היום פורסמו תוצאות הבדיקה של CR7 שסובל מפציעה קלה בלבד בשריר הירך שתגרום לו להיעדר כשבועיים. לצד הדרמה הגדולה, הנוכחות של הדוגמנית הדליקה את כל הנורות האדומות שהצביעו על כך כי נראה שהיא והפורטוגלי שלה מצפים לילד שני משותף יחד, בן, שיהיה למעשה הילד החמישי של שחקן יובנטוס.


לרונאלדו, כזכור, יש שלושה ילדים מאם פונדקאית: כריסטיאנו ג'וניור בן ה-8 והתאומים אווה ומתאו בני השנתיים. אלנה מרטינה בת השנה ושלושה חודשים היא ביתו הרביעית והיא הילדה המשותפת שלו ושל רודריגס כך שאם הם אכן מצפים לבן נוסף, הוא יהיה שחקן החיזוק החמישי של המשפחה שחיה בטורינו. העיתון הפורטוגלי, "קוריו דה מנהה", היה הראשון לפרסם את הריונה של ג'ורג'י שבזכות השמלה שלבשה, חשף כביכול את העובדה שבטן קטנטנה מבצבצת לה, ומאז הרשת גועשת ורועשת ובעיקר מתרגשת עבור הזוג המגה המפורסם של הכדורגל העולמי.


נכון לרגע זה, רונאלדו רודריגס לא הכחישו את השמועות כי הם מצפים לילד שני, וממשיכים להופיע כרגיל באירועים מתוקשרים. מה שכן, הספרדייה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה לפני כשלוש שעות, תמונה שלה בביקיני כחלק מהקמפיין שלה לבגדי הים של "יאמאמי", אולי כדי להשקיט את הרוחות אבל אנחנו זוכרים היטב כי התמונות צולמו כבר לפני כחודש, מה שאומר שאז ייתכן שלא הייתה לה בכלל בטן, ורק עכשיו היא מתחילה לצאת החוצה כמו אצל רוב הדוגמניות והבחורות הרזות בכל רחבי העולם. חוץ מזה, ג'ורג'י טסה לליסבון במטוסם הפרטי של הזוג ושיתפה את העוקבים שלה באהבה שלה לגרעינים מה שללא ספק יכול להצביע על חשקי הריון.


רק הזמן יגיד האם השמועות הללו נכונות או לא, מה שבטוח שזו איננה הפעם הראשונה ששמועות על הריון שני של רונאלדו וזוגתו דולפים לתקשורת. בחודש יוני האחרון קרה בדיוק אותו הדבר וזמן קצר לאחר מכן השמועות על האירוסין ועל החתונה שבפתח כיכבו בכל כלי התקשורת, וגם הם בסופו של דבר, התבררו כשמועות שווא. מה אתם חושבים, רונאלדו וג'ורגינה מצפים לעוד בייבי או לא?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deseándole suerte a mi amor ❤️ Força a este maravilhoso País ✨ Buenas noches

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feeling confident with Yamamay @yamamayofficial #myconfidentbeauty #yamamay #georginarodriguez

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי