אילו כדורגלנים הגיעו להרים בחתונה של לידור כהן?‎

לידור כהן עם אלכסנדרה בושרי
לידור כהן עם אלכסנדרה בושרי | מיכאל חיינובסקי

אחרי חמש שנות זוגיות, קשר מכבי פתח תקווה שבר את הכוס ונישא לבחירת ליבו אלכסנדרה בושרי בחתונה מלאת פרצופים מוכרים. האורחים נהנו מאטרקציה מטורפת של קיר דונאטס וטברנה צבעונית עם הזמר לירון מתי

(גודל טקסט)
"קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה". זה המשפט הכי מתאים עבור הסטטוס החדש של קשר מכבי פתח תקווה לידור כהן, ששבר אתמול (שלישי) את הכוס ונשא לאישה את זוגתו אלכסנדרה בושרי, בחתונה מלאת כדורגלנים. האירוע המרגש התרחש באולם האירועים "58" באם המושבות, אליו הגיעו כ-400 מוזמנים לחלוק כבוד לזוג המאושר אחרי חמש שנות זוגיות. כזכור, כהן כרע ברך בדיוק לפני עשרה חודשים בהצעת נישואים מקורית ביותר מתחת לגשר ברוקלין בניו יורק, כשמי שעזר לו בהפקה היה חברו הטוב קובי מויאל, שכמובן לקח חלק בשמחה של השניים.


עוד הגיעו להרים ולשרוף את רחבת הריקודים: אבי לוזון, גיא לוזון, עומר גולן, הצוות מקצועי וכל שחקני מכבי פתח תקווה בדגש על ארמנדו קופר שביתו הקטנה גנבה את ההצגה ברחבה, נמרוד קוסטיקה, קובי רפואה, מנחם קורצקי, משה סיני, אלישע לוי, שי ברדה, יוסי בניון, איתי שכטר, דוד קלטינס, דן איינבינדר, עומר אצילי, לירוי צעירי, יניב בריק, חגי גולדנברג, טל כחילה, אופיר מזרחי, ניסו קפילוטו, בן אז'ובל, שלומי אזולאי, אורי מגבו ומי ששרף את רחבת הריקודים בכל רגע נתון, קלאודמיר פריירה.


חוץ מהשילוש הקדוש בחתונות המורכב ממוזיקה משובחת, ריקודים בלי סוף והרבה אלכוהול, האורחים של אלכסנדרה ולידור נהנו מתפריט עשיר ומפנק של השף אביב משה, שעל הדרך גם הצטלם עם הנשואים הטריים. לקינוח, הייתה אטרקציה מהממת שכללה קיר דונאטס ענק עם ראשי התיבות A & L שהמדור חומד אותו עד לרגע זה. ואם כל זה לא מספיק, לסיום האורחים נהנו מטברנה צבעונית בניצוחו של הזמר לירון רמתי. המון מזל טוב ללידור ולאלכסנדרה שעד שנשמע על ירח הדבש והבייבי הראשון, יחזרו בינתיים לביתם שם מחכים להם הכלבים המתוקים, פלה ובייל הקרואים על שם שחקני הכדורגל הגדולים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

save the date 26/3/19

A post shared by Lidor Cohen #10 (@lidorcohenn10) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Family

A post shared by BaleGoldenBoy (@balegoldenboy) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26/3/19

A post shared by Lidor Cohen #10 (@lidorcohenn10) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פחות מ24 שעות משנים סטטוס @lidorcohenn10

A post shared by Alexandra Bushari (@alexandra_bushari) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי