זלאטן איברהימוביץ' במסר מיוחד לאריאל הרוש!

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

לאחר צמד הופעות מוצלחות בנבחרת, זכה שוער הפועל ב"ש להקדשה מיוחדת מהחלוץ האגדי שהחמיא לו בצורה בלתי רגילה: "אתה היחיד שיכול לעצור אותי". הרוש הנרגש שיתף את הווידאו לעיני אלפי העוקבים באינסטגרם

(גודל טקסט)
אחרי שהצטיין במדי נבחרת ישראל, שוערה של הפועל באר שבע, אריאל הרוש, קיבל הבוקר הקדשה מיוחדת למכשיר הנייד שלו מאחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם, זלאטן איברהימוביץ'! מלך שערי נבחרת שבדיה בכל הזמנים וחלוצה של לוס אנג'לס גלאקסי, ידוע בתור השחקן הכי גאוותן בעולם, אך המחמאות שנתן לשוער האדום עלו על כל דימיון: "מה שלומך אריאל זה איברהימוביץ', מקווה שאתה מרגיש טוב. תמשיך להתאמן שמעתי שאתה שוער מעולה, אולי היחיד שיכול לעצור אותי. אני כאן עם חבר שלך דש חם".


לא דמיינתם, זלאטן הענק אמר להרוש שייתכן והוא השוער היחיד שיוכל לעצור את החלוץ המתנשא לגובה של 1.95 סנטימטרים!! ומה הקשר של השוודי לשוער הישראלי? מסתבר שלשניים יש חבר משותף, עוזי ברוך, שחי בלוס אנג'לס. ברוך לא חשב פעמיים, והראה לאיברהימוביץ' מספר סירטונים של שוער הנבחרת שלנו בפעולה, וזה החליט לשלוח לו הקדשה אישית! הרוש כמובן הופתע ואף סיפר ששמח כמו ילד ואפשר להבין מדוע. לא כל יום אחד השחקנים הגדולים בעולם שולח לך הקדשה אישית לנייד.


הרוש שיתף את הסרטון בחשבון האינסטגרם שלו לעיני אלפי העוקבים שלו שצפו בחלוץ האגדי שולח לו את המסר המיוחד. אנחנו וכל מדינת ישראל מצפים בקוצר רוח לחזרה של השוער הגדול שלנו, לעמוד בין הקורות ב-11 של ברק בכר כבר בשבת הקרובה במשחק מול הפועל חדרה.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Easy tiger! @lagalaxy

A post shared by Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איזה ערב מרגש היה אמש. אני לא זוכר המון שנים משחק כזה של נבחרת ישראל, פשוט גאווה! להוריד את הכובע בפני כל השחקנים שנתנו את כל הלב שלהם על המגרש. הראנו מה רצון חזק, לב ענק ויכולת מקצועית גבוהה יכולים לעשות. מלה טובה מגיעה גם לקהל המדהים על תצוגות עידוד נפלאות. חייבים להמשיך כך בדרך ליעד הבא אל אל ישראל @maor_elkaslasi_photo @ramigridishphoto

A post shared by ariel harush (@arielharush) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי