רוסו: "הגיע למכבי ת"א לזכות באליפות, נראה מה יהיה בעונה הבאה"

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | אסף לב

הזר האהוב ביותר שנחת בישראל חזר למכבי חיפה כמנהל הפיתוח המנטאלי. קודם הוא מסכם את החוויה שעבר על האי: "חזרתי 18 קילו פחות, הגעגוע היה קשה"

(גודל טקסט)
לפני שבועיים בדיוק, במכבי חיפה הודיעו כי ג'ובאני רוסו חוזר ובגדול. שחקן העבר שלבש את מדי הקבוצה בשנים 2001-2005 ו-2007-2008, מונה למנהל הפיתוח המנטלי במועדון ויצטרף מיד אחרי פגרת הנבחרות. עד שזה יקרה, הזר האהוב והטוב ביותר בישראל, כבר מזמן הפך לכוכב ריאליטי מבוקש, מוכר בכל בית ובעיקר, אהוב על כולם.


אחרי "גולסטאר", "גולסטאריות", "זוג מנצח" שם השתתף לצד אשתו, מאיה פישל- רוסו, ג'ובאני מככב בעונה הנוכחית של "הישרדות" וגם שם גונב את ההצגה ומוכיח שווינר נשאר כזה לנצח, לא משנה באיזה גיל, באיזה מגרש ועם איזו קבוצה. בשבוע שעבר נבחר גם להוביל את קמפיין קיץ 2019 של רשת "גלי",  ובואו נגיד שהקרואטי-ישראלי מרגיש בבית מול המצלמה, לפחות כמו שהוא מרגיש עם כדור.


איך זה לצלם קמפיין עם כל כך הרבה שמות מוכרים?
"חייב להגיד את האמת, שרק את רוסלנה הכרתי. אני חושב שהיא האישה הכי יפה אחרי מאיה אשתי".



ג'ובאני רוסו בקמפיין (אסף לב)


איך אתה מסכם את החוויה שלך ב"הישרדות"?
"לא היה פשוט. חזרתי 18 קילו פחות והייתי חודש בחדר לבד. הייתי המום, לא הבנתי כלום ממה שרוצים ממני. כל מי שהיה בהישרדות היה לו קשה, מי שלא היה לא יכול להבין מה עבר עלינו. חזרתי נקי בגוף ובמוח, הרגשתי חדש ונסעתי לקרואטיה לחודש. זה עזר לי מאד לחזור לעצמי וגם להיות עם המשפחה. היום לראות את התוכנית זאת חוויה. בכלל, הייתה חוויה מדהימה. מי שלא חזק באופי, זה לא בשבילו, לא צריך להיות חזק עם שרירים, רק באופי".


כלומר, זאת לא חוויה שאתה ממליץ לכל אחד לעבור?
"מי שרוצה לעשות דיאטה, בבקשה. זה נורא פשוט. מי שלא חזק באופי, אז השתתפות בתוכנית לא תעשה לו טוב".


היום אני יודעת שאתה שומר על קשר טוב עם רוב המתמודדים.
"יש לי משפחת גולסטאר, גולסטאריות, זוג מנצח ועכשיו "הישרדות". אבל הישרדות זה באמת לא דומה לדברים שעשיתי עד היום.  זה מאה אחוז אמיתי. מה שהיה לי הכי קשה זה הגעגוע. כל הזמן חשבתי איך מאיה ואם טוב לה, ומה עם הילדים".



ג'ובאני רוסו. "חוויה מדהימה" (אסף לב)


איך מאיה שיחררה אותך לחודשיים?
"אני לא יודע אם שמת לב, אבל הייתי כל הזמן עם חולצה. היא אמרה לי 'אין לי בעיה, לך להישרדות, אבל רק עם חולצה'".


אתה כל הזמן משווה סיטואציות בהישרדות לכדורגל, שזה כמו במשחק. באמת מצאת דימיון בין כדורגל מקצועני לבין תוכנית ריאליטי כזו?
"אני חיפשתי לתת לחברים מוטיבציה ולהיכנס לראש שלהם. משימות זה ממש כמו משחק והיינו טובים אבל היו רגעים עם בעיות תקשורת. רציתי להסביר להם מה זו קבוצה, זה לא משחק טניס. אנחנו קבוצה או שבט, זה אותו הדבר. נכנסנו לזה וניצחנו. הכל בראש וצריך להיות ווינר. זה באופי שלך".


זה החזיר אותך לימים שלך כשחקן כדורגל?
"כן. לפעמים בכדורגל זה לא הולך ואתה חייב לעשות הגנה לרדת לגליץ', יש עצבים, או סתם לדבר עם השופט, ובדיוק ככה עשינו על האי".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"ג'ובאני לא יכול לשקר. שיקרתי רק לאשתי. כמה פעמים" | מתחילים בשבת 9 במרץ @giovanni_rosso_offical

A post shared by הישרדות – העמוד הרשמי (@survivor.israel) on



מה יותר מספק, להיות שחקן כדורגל או שחקן במשחק כמו הישרדות?
"כולם אומרים, 'ג'ובאני אתה מול המצלמות זה פיס אוף קייק בשבילך'. אבל הכדורגל זה שואו, אותו הדבר כמו בריאליטי. הדבר שהכי אהבתי הוא להיות שחקן כדורגל, ללא ספק".


איך ההרגשה לחזור לעולם הכדורגל?
"זה לא אותו כדורגל, אני חייב להגיד לך. יש, GPS, יש נתונים שלא היו, יש סקאוטינג. כשאני הייתי שחקן, לא היו כל כך הרבה מצלמות שלנו במועדון, שהסקאוטרים יודעים הכל. זה "כדורגל של מחשב", ככה אני קורא לזה. זה שונה ממה שהיה פעם, והיום כבר צריך את זה. אבל כדורגל בשבילי זאת אותה האהבה כמו תמיד".


מה המטרות של מכבי חיפה לעונה הבאה?
"רק דבר אחד אני אגיד. כל הזמן דיברו שבמכבי חיפה לא כיף וזאת לא משפחה כמו שהיה בתקופה של ג'ובאני, אבל יש אווירה ממש טובה במכבי חיפה. יש שחקנים שהם ילדים טובים וזה מועדון ענק".




ג'ובאני רוסו. "הדבר שהכי אהבתי הוא להיות שחקן כדורגל" (עדי אבישי)


מה אתה חושב על נטע לביא כקפטן?
"התפקיד מתאים לנטע, זה בדיוק בשבילו. הוא מהווה דוגמא לכל הצעירים וגם לזרים. הוא עוזר להם מאד וזה התפקיד של קפטן. חוץ מזה, הוא ילד מאד אינטיליגנט".


מה אתה חושב על האליפות של מכבי תל אביב?
"הם ניצחו הרבה משחקים ומגיע להם, אבל בוא נראה מה יהיה בשנה הבאה".


מה יהיה בשנה הבאה?
"בוא נראה מי לוקחת אליפות". ווינר או לא?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חזרתי הביתה, למכבי חיפה שלי, לעזור עם הצד המנטלי של השחקנים, של הזרים ושל הצעירים. אני מתרגש וכבר מחכה שיגיע יום ראשון. ירוק עולה

A post shared by Giovanni_rosso (@giovanni_rosso_offical) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי