שיר אלמליח: "זכיתי בגבר החלומות, אני מאושרת"

שיר אלמליח
שיר אלמליח | אסף לב

לרגל קמפיין חדש של "גלי" לצד שמות כמו ג'ובאני רוסו ודידי הררי, שיר אלמליח גם מתכוננת לחתונה ומדברת על הקריירה, הארוס, התוכניות לעתיד ועוד

(גודל טקסט)

רשת גלי בחרה את נבחרת הסלבס שתוביל את קמפיין קיץ 2019, ובין השמות נמצאים דידי הררי, ג'ובאני רוסו, רוסלנה רודינה, שיר אלמליח, ענת הראל ועוד.

הקמפיין יעלה לקראת חג הפסח בהשקעה הנאמדת בכשלושה מיליון שקלים ואת הפרצופים המוכרים תוכלו לראות בין היתר באינטרנט, בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות. הסיסמא שתוביל את הקמפיין היא "בא לי גלי". הדוגמנית הבינלאומית שהצטלמה לעשרות קמפיינים בארץ ובעולם, שיר אלמליח, מוכרת לנו בעולם הספורט כבר שנים רבות, וכעת כשהיא חודש אחרי שהתארסה לבן זוגה, מייקל זנזורי, החלטנו לשוחח עם בת ה-29 ולשמוע איך החיים החדשים שלה.

איך זה לקחת חלק בקמפיין עם עוד מובילי דעת קהל ומוכרים כמו ג'ובאני רוסו, ענת הראל, דידי הררי וכדומה?
"ממש כיף ואני אוהבת את זה. אני נהנית לדבר עם כולם וזה שונה ממה שאני עושה בדרך כלל, אבל הפעם זה קרץ לי כי גלי זה מותג מהמם בעיניי".

(צילום: אסף לב)
הדוגמנית המובילה של סוכנות "יולי". שיר אלמליח. (צילום: אסף לב)

חודש עבר מאז ששינית סטטוס והפכת למאורסת. את מרגישה על ענן כמו כל המאורסות הטריות?
"אני מאד מאושרת אני חושבת שזכיתי בגבר החלומות באמת. כולן מפנטזות על פארוק, אבל הוא יכול לשים אותו בכיס הקטן. אני מרגישה שזכיתי, הוא מהמם באמת. בכל התקופה של שלוש השנים האחרונות לא באמת חיפשתי זוגיות ומאוד פחדתי להיכנס לזה, מאד פחדתי מלהיות נשואה שוב, מלהביא ילדים".

"עם מייקל אני מרגישה שהכל קטן עליי, ובגלל זה גם כתבתי 'Never say never' כי תמיד אמרתי שאני לא רוצה עוד פעם חתונה, אבל אם יגיע מישהו שלא עבר חתונה וירצה להתחתן אז אני אעשה את זה, וזה מה שקורה עכשיו. אני עושה את זה באהבה ובכיף גדול כי באמת אני חושבת שהוא האחד, ואני לא יוצאת בהצהרות". מספרת שיר בחיוך רחב.

יש פרטים על החתונה שאפשר לספר?
"קודם כל זה יהיה בארץ, מייקל עובר לגור כאן בקרוב מאד בעזרת השם. אנחנו עוד לא יודעים אם נגור בתל אביב, או אולי במושב ליד תל אביב. אני בן אדם שאוהב שקט ואנחנו מחפשים מקום שקט שיהיה קרוב לעבודה. לא בקצרין, עם שלוש שעות הנסיעה הלוך חזור, אין סיכוי".

(צילום: אסף לב)
(צילום: אסף לב)

ומה יהיה עם כל העסקים של מייקל באיטליה?
"הוא מעביר את כל העסקים לכאן. הוא מתעסק בנדל"ן, והעסק שלהם גם בישראל, אז הוא ינהל את הכל מכאן".

תגידי, מייקל מדבר עברית?
"הוא מדבר עברית שוטף, ואני חושבת להתחיל ללמוד איטלקית בגלל המשפחה שלו, שהאנגלית שלהם פחות טובה אבל הם מדברים. בלי קשר, נראה לי שיהיה מגניב ללמוד איטלקית, זאת שפה מהממת. יש לי ספרדית מאד טובה בזכות סבא וסבתא שלי זכרונם לברכה שדיברו איתי כל הזמן ואיטלקית זה די דומה".

יש דיבורים על ירח דבש? כבר יש כיוון כלשהו?
"עוד מעט בעזרת השם".

(צילום: אסף לב)
(צילום: אסף לב)

את כבר הרבה מאד שנים לא חלק מעולם הספורט והכדורגל. את צורכת ספורט בצורה כלשהי? צופה במשחקים? אוהדת קבוצה כלשהי?
"האמת שלא, כבר לא צופה במשחקים. זה פחות מעניין אותי. זה עולם שהוא מאד רחוק ממני. מייקל אוהב. הוא אוהד את רומא, שם הוא נולד. אבל גם כשהוא רואה משחקים אני לא מתמקדת במשחק, זה כבר לא מעניין אותי".

לי יש אמא פולנייה, לך יש אמא מרוקאית, היא כבר התחילה לחפור לך על ילדים?
"תראי, כולם יכולים לחפור לי כמה שהם רוצים, אבל בסופו של דבר אני מחליטה וזה החיים שלי. ככה עשיתי עד היום, תמיד הלכתי עם הלב והאינטואיציות שלי וזה מה שליווה אותי כל הזמן. כולם יכולים לאכול את הראש עד מחר, כשאני אחליט שזה הזמן וזה הרגע, זה יקרה".

חייבת לדעת מה את חושבת על כך שאמנם את חזקה מאד באינסטגרם עם למעלה מ-400 אלף עוקבים, אבל את התפרסמת בדרך היותר מסורתית ולא כמו שמות סטייל נטע אלחמיסטר ואנה זק שהפכו להיות דוגמניות מבוקשות בזכות הרשת. מה דעתך על זה?
"העולם השתנה. היום הכל דרך הרשת החברתית, ובאמת לא כמו שהיה פעם. זה מכבד, זה אחלה והכל אונליין גם בחנויות! רואים שקניונים פחות עובדים וכולם קונים באינטרנט אז פשוט צריך להסתגל לכל דבר חדש. אבל אני עדיין מסתובבת בחנויות. אני לא קונה כלום באינטרנט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי