נטע אלחמיסטר כובשת את עולם הטניס

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | Instagram

ארוסתו של רמי גרשון נפגשה עם האלוף הפאראלימפי נועם גרשוני והצטלמה לפרסומת לטורניר הטניס העולמי הראשון לנכים שייערך בישראל, ולנו נותר רק לדמיין מה היה קורה איל הייתה מייצגת את ישראל בענף האלגנטי

(גודל טקסט)
בימים אלו, בזמן שהיא ורמי גרשון שלה עסוקים בחתכים את חתונתם הקרבה ובאה ולבקר עם המשפחות בטעימות לקראת האירוע הנוצץ, הדוגמנית העסוקה נטע אלחמיסטר מדגימה לנו איך היא הייתה נראית אילו בחרה בקריירה של ספורטאית מקצועית כטניסאית. אתמול (רביעי) נפגשה היפיפייה עם האלוף הפאראלימפי מלונדון נועם גרשוני, שהביא לנו את הזהב ב-2012, כאשר השניים מקדמים את טורניר הטניס העולמי הראשון לנכים שייערך בישראל.


גרשוני בן ה-36 היה בעברו טייס מסוקי קרב ונפצע במלחמת לבנון השנייה, וכבר בשיקום שלו החל לעסוק בטניס נכים. אלחמיסטר גויסה לצילומי הפרסומת הרשמית של הטורניר שהתרחשו בנתב"ג, כאשר הטניסאי משחק מולה, מדריך אותה ונותן לה טיפים בדיוק מה לעשות. חייבים לציין שמעצמת האינסטגרם נראית מעולה עם המחבט בידה כשהיא לבושה בלבן כמיטב המסורת וגורמת לנו לדמיין מה היה קורה אילו היא הייתה מייצגת את ישראל בענף הספורט האלגנטי.


הטורניר העולמי של טניס הנכים ייערך בארץ בחודש מאי הקרוב, כשארוסתו של גרשון כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 1.5 מיליון איש והזמינה את כולם לאירוע הספורט הגדול: "אני ונועם כבר מוכנים לטורניר". חוץ מלהתאמן בטניס ולקטוף קמפיין אחר קמפיין, נטע ורמי צמודים חזק למארגנות החתונות אירית רחמים, בת זוגו של עמוס לוזון, ומרגישים בני מזל שיש להם אותה לסדר להם את אירוע החלומות שכזכור יתקיים ב-13 ביוני. אנחנו לא יכולים כבר לחכות!



לומדת מהר. גרשוני מדריך את נטע (צילום מסך אינסטגרם)



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tennis time

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי