הנשק הסודי של כדורגלני ליגת העל

שני זהבי
שני זהבי | ספורט1

אין מי שלא מכיר את ערן זהבי ואשתו שי, אבל אולי תתפלאו לדעת שרבים מהכוכבים הגדולים בישראל צמודים דווקא לשני זהבי, הגיסה האהובה במשפחת זהבי שמספרת לספורט1: "במכבי ת"א רצו שאהיה הפדיקוריטסית הצמודה"

(גודל טקסט)
במדור שלנו, אנחנו משתדלים לעדכן אתכם באופן יום יומי בכל מה שקורה בעולם הכדורגל מחוץ לכר הדשא. החיים הפרטיים של שחקני הכדורגל ונשותיהם כבר מזמן הפכו להיות עניין מרכזי בחייהם של האוהדים ואפילו גם בקרב כאלו שאין להם כל עניין במשחק, בזכות עידן הרשתות החברתיות. מי שמעודכן חזק באינסטגרם יודע שהנשק הסודי של ליגת העל היא אחת הבחורות היותר צבעוניות שיצא לנו לפגוש והיא במקרה, נושאת את שם המשפחה: זהבי.


שני זהבי (30) אשתו של אבי, אחיו של ערן והבסט פרינד של שי גיסתה, כבר 14 שנים בזוגיות עם החצי השני שלה ואין מצב שיצא לכם לפספס אותה. האח הגדול לבית משפחת זהבי ואשתו נשואים כבר שמונה שנים והורים לאור (7), איתי (6) ואלה (1.5). העסק המרכזי של הראשל"צית הוא הטאץ' הייחודי שלה בכל הקשור לציפורניים. שני היא פדיקוריסטית מקצועית כבר שנים רבות, כשהשמות הגדולים בקרב נשות הכדורגלנים מטופלות אצלה באופן קבוע: גיסתה כמובן, שי זהבי, ספיר יודשקין יצחקי, ליז שכטר, ליאן בן חיים, מאי ורד, וכאלו שכבר עזבו את העיר בעקבות הקריירה של הבעלים, כמו בת אל בן בסט וליטל אלברמן.


חוץ מהצד הנשי, אל תתפלאו לשמוע שיש לא מעט כדורגלנים ששומרים על טיפוח הרגל. אבי ריקן ואיתי שכטר מגיעים לטיפולי פדיקור באופן קבוע, כאשר שני מתחזקת את כפות הרגליים של המכביסטים ואלו שולחים אליה גם שחקנים זרים מעת לעת. "רצו שאכנס למכבי תל אביב, שאהיה הפדיקוריטסית הצמודה שלהם ואשב בקריית שלום, אבל סירבתי להצעה הנדיבה בגלל ההתחייבות שלי ללקוחות הקבועות שלי ככה שאני מקבלת את הבנים אצלי באופן אישי בקליניקה בבית שבראשון לציון", מספרת לנו שני. ומה לגבי ערן ואבי אתם שואלים? "כשערן נמצא בארץ, גם הוא כמובן זוכה לטיפול 10,000. ואבי… הוא מקרה הסנדלר הולך יחף בלי פדיקור. לא יוצא לי לעשות לו בגלל הלוז המטורף!".


View this post on Instagram

I was born to love u!! Happy Valentine's Day ❤️

A post shared by Shanizahavi (@shanizahavi1) on



View this post on Instagram

שבת שלום

A post shared by Shanizahavi (@shanizahavi1) on



View this post on Instagram

Sis I love you!!!

A post shared by Shanizahavi (@shanizahavi1) on



גברת זהבי של אבי גם היא סוג של אשת כדורגלן בעצמה. מעבר לעובדה שהיא חיה ונושמת את הקריירה המקצועית של גיסה ערן ובגדול האדם הקרוב ביותר לשי, אבי היה עד גיל 20 הכדורגלן המרכזי של המשפחה ככה ששני זוכרת מצוין מה זה בן זוג כדורגלן: "הייתי הולכת למשחקים שלו בליגה ג', כששיחק במדיה של בית"ר יפו".


למי שלא מכיר את סיפור ההיכרות בין השניים, ערן הוא האחראי לשידוך. "ערן ואני היינו ידידים טובים מגיל 16 והוא הכיר לי את אחיו. זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. לאבי לקח שנתיים להבין שאהבת חייו נמצאת מולו ומשם הכל היסטוריה". זה אומר אומר שלערן שמור מקום בגן עדן, לפחות בזכות שידוך אחד מוצלח. מעבר לסיפור הרומנטי והיפה, שני היא גם צלע מרכזית בחבורה של שי שלה, יחד עם ליאן בן חיים, מאי ורד, ליז שכטר, אודליה דגו ודנה דנור.


חוץ מההתמכרות של שחקני הליגה ונשותיהם לידה העדינה של המאסטרית המתמחה בציפורניים, חייבים לציין את החוש העיצובי של שני שמככב באינסטגרם המשפחתי בלי סוף. מהיום שהיא זוכרת את עצמה היא התחברה ואהבה לעצב. בשנה האחרונה נכנסה לזה ממש וברזומה שלה עיצוב ומיתוג לוגו היומולדת של שי גיסתה, עיצוב השולחן ביום הולדתה של ליז שכטר החברה הטובה, והשיא הגיע ביום הולדתו ה-33 של אבי אז ההשקעה המטורפת בעיצוב שולחן יום ההולדת שלו, עלתה על כל דמיון. כעת כשחג הפסח בפתח, שני מעצבת וממתגת גם את הכיסויים לברכות ועוד. "כל מה שקשור לשמחות זה אני", היא אומרת והמדור מאשר ובענק.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Avi Zahavi (@avi_zahavi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My family @rikijovani

A post shared by Shanizahavi (@shanizahavi1) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סוגרת את פורים עם הצוות המנצח שלי! #powereangers⚔️

A post shared by Shanizahavi (@shanizahavi1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי