הוליווד זה כאן: הבוזגלוס מתכוננים להשקה

הבוזגלוס
הבוזגלוס | אור גפן

הפרמיירה של העונה השלישית של הדוקו-ריאליטי יוצאת הערב לדרך בקניון איילון והמשפחה ערוכה היטב עם חליפות מיוחדות. בנוסף, מאור ומירן בקמפיין זוגי לקניון "הדר" הכולל שלטי חוצות, מודעות, סרטונים ועוד

(גודל טקסט)

לקראת הפרמיירה הערב (ראשון) של העונה השלישית של הדוקו- ריאליטי "הבוזגלוס" הגיעו מאור, אלמוג, אסי ואוהד בוזגלו למעצבת החליפות המוכרת, דורין סגול, המלבישה את מיטב הספורטאים והסלבס ותמיד דואגת גם לשואו על הדרך. סגול, הם בטוחים, תסדר להם לוק מושלם לקראת הערב הגדול של המשפחה. הבוזגלוס הגיעו למדידות בסטודיו של סגול שעיצבה להם חליפות בעיצוב מיוחד שעשו לבנים של המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי, חשק להתחתן שוב.

אב המשפחה והסוכן, יעקב בוזגלו ילבש הערב חליפה שחורה עם קטיפה ופפיון מיוחד, ואילו ארבעת האחים ילבשו את אותה חליפה אפורה שעיצבה עבורם סגול. החליפות נתפרו במיוחד עבור מאור ואחיו, הכל בשביל שייראו מיליון דולר על השטיח האדום במתחם ה- VIP בקניון איילון שם תתקיים הפרימיירה הערב. החצי השני של מאור, מירן בוזגלו, נשארת נאמנה למקורות כמובן ותלבש לאירוע הנוצץ שמלה מדהימה שעיצבה לה אחותה, אתי נמני, מעצבת שמלות הכלה והערב.

במקביל לעונה החדשה של ה"בוזגלוס" שתעלה למסך הטלוויזיה שלכם בעוד שבוע בדיוק ב- YES ב-15 באפריל, הקמפיין הזוגי של מירן ומאור לקניון "הדר" בירושלים עליו סיפרנו לכם כבר מזמן, יוצא גם הוא, ככה שתצפו לראות את הבוזגלוס בכל מקום. הקמפיין יעלה בתקציב של כ – 200,000 ש"ח וכולל בין היתר: שלטי חוצות, סרטונים ברשתות החברתיות, מודעות, פרסומות ופעילות בקניון עצמו עם הפרזנטורים. את הצילומים המשותפים לקמפיין הזוגי הראשון של השניים תוכלו כאמור לראות בעונה החדשה של הדוקו- ריאליטי המשפחתית.


הפתיעו עם חליפות תואמות! האחים בוזגלו (צילום: אור גפן)


גם יעקב מתגנדר לקראת האירוע הנוצץ (צילום: אור גפן)



דורין סגול בפעולה מודדת את החליפה לאלמוג בוזגלו (צילום: אור גפן)


מירן ומאור בוזגלו בקמפיין לקניון "הדר" בירושלים (צילום: רונן פדידה)


הקמפיין הזוגי הראשון של הזוג המלכותי של הכדורגל (צילום: רונן פדידה)



הכי סטייל בעולם. מירן ומאור בוזגלו (צילום: רונן פדידה) 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי