מוכנים לזה? העונה השלישית של הבוזגלוס יוצאת לדרך

מאור בוזגלו עם מירן בוזגלו
מאור בוזגלו עם מירן בוזגלו | צילום: לירון שרון

רגע לפני המשחק של מאור נגד הפועל תל אביב, תוכנית הדוקו ריאליטי הצליחה השיקה את העונה החדשה שכוללת את פציעתו של אלמוג, הבדיקה הגורלית של מאור בלונדון, החתימה בבית"ר ועוד קטעים מרגשים

(גודל טקסט)

רגע לפני שמאור בוזגלו ובית"ר ירושלים יקוו לנצח את הפועל ת"א הערב (שני) ויחתמו את המחזור ה-29 של הליגה, נספר לכם כי אמש (ראשון) התקיימה הפרמיירה הנוצצת של העונה החדשה של תוכנית הדוקו- ריאליטי "הבוזגלוס" שתעלה למסך כבר עונה שלישית ברציפות ב-YES לאור הביקוש והרייטינג הגבוה בקרב הצופים. המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי הגיעה בהרכב מלא למתחם ה- VIP בקניון איילון שם התקיימה ההשקה אליה הגיעו כ-300 איש ביניהם של סלבס ודמויות מעולם הכדורגל כולל כל שחקניה של הפועל חיפה, במדיה חזר להתאמן לאחרונה אלמוג בוזגלו, ששב מפציעה ברצועה הצולבת ואף ישתלב בקרוב במשחקים האחרונים לעונה.

את רגע הפציעה קורע הלב של אלמוג במדים השחורים- אדומים במשחק במוקדמות הליגה האירופית מול אטאלנטה באיטליה, את הבדיקה הגורלית של מאור בלונדון בפתיחת העונה רגע לפני החתימה בבית"ר ועוד קטעים מרגשים, משעשעים עם הרבה חוש הומור כיאה למשפחת בוזגלו, תוכלו לראות בעונה הקרובה שתעלה ביס השבוע. למי שלא מחובר, המשפחה הספורטיבית כבר צילמה 50 (!) פרקים מאז עלייתה של התוכנית בנובמבר 2017, מה שאומר שהבוזגלוס עשו היסטוריה. אין עוד שום משפחה ישראלית בכדורגל שזכתה לכזאת הצלחה ועניין בקרב הצופים, כאשר העונה הרביעית כבר נמצאת בשלב המשא ומתן לקראת צילומים.

הבוזגלוס כבר מזמן זכו בטייטל 'משפחת קרדשיאן' הישראלית, ואמש בהשקה כל מי שזכה לצפות בשני הפרקים הראשונים הזיל דמעה לא פעם, ולצד זה גם צחק בענק מכל הלב. מירן בוזגלו, החצי השני של מאור שזכתה בעקבות התוכנית לאהבה בלתי נגמרת מהקהל וממאות אלפי העוקבים שלה שיתפה אותנו בתחושות לקראת עלייתה של העונה החדשה: "זה נראה שהעונה הזאת עומדת להיות עוד יותר טובה מהעונות הקודמות. תתכוננו לעונה מלאת רגש, דרמות, וצחוקים מטורפים. אתמול הייתה פרימיירה מושלמת נהנינו והתרגשנו מאד. תודה רבה ליס ולארצה שהם הבית שלנו". אתם מוכנים לזה שוב? בוזגלו בוזגלו בוזגלו!


הכוכבים של המשפחה. מירן ומאור בוזגלו (צילום: רונן פדידה)

מה תגלו עליהם העונה שלא ידעתם? מירן ומאור בוזגלו. (צילום: רונן פדידה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי