אתם חייבים לראות את הכפיל של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הוא חצי עיראקי חצי כורדי ומתפרנס בכלל משיפוצים, אבל ביוואר עבדולאה בן ה-25 הפך לכוכב רק בשל דמיון מדהים ל-CR7: "החלום שלי הוא לפגוש אותו יום אחד"

(גודל טקסט)
דבר כזה עוד לא ראינו. המדור בהלם עד כמה כדורגלן חובבן מצפון עיראק דומה לכוכב הגדול ביותר בעולם הכדורגל, כריסטיאנו רונאלדו. הדמיון הפיזי של ביוואר עבדולאה, החצי עיראקי חצי כורדי בן ה-25, לפנומן הפורטוגלי של יובנטוס, פשוט מטורף – והוא כמובן נהנה מתשומת הלב סביבו במולדתו. אמנם את הכסף הגדול של רונאלדו, כנראה שלעולם לא יהיה לעבדואלה, אבל הוא נהנה מפופולריות ומאלפי מעריצים שרק מבקשים להצטלם איתו.


בניגוד ל- CR7, עבדולאה לא משחק במועדון צמרת ומרוויח את לחמו מהכדורגל, אלא דווקא משיפוצים. הצעיר עובד כקבלן ומשחק כדורגל להנאתו ולאחרונה גם זכה לככב בפרסומת בעיר הולדתו, סוראן שנמצאת בעיראק, שם הוא טוען שלא מפסיקים לעצור אותו לתמונות סלפי והוא גם זכה לכינוי "כריסטיאנו כורדיסטאן". "לביוואר יש המון מעריצים בזכות הדמיון לרונאלדו וזה מאד משמח אותנו. אנשים ממש אוהבים אותו, בעיקר תושבי סוראן", סיפר מנהל רשת חנויות ספורט מקומיות.


"כמעט לכל מקום שאליו אני מגיע אנשים אומרים לי שאני דומה לכריסטיאנו רונאלדו, לא משנה אם אני ערבי או כורדי, פשוט דומה לו מאד חיצונית", מספר הכפיל של רונאלדו. "הדבר הכי חשוב לי, הוא שאזכה לפגוש אותו יום אחד". אנחנו מצפים למפגש הזה ומתים לשמוע מה הפורטוגלי בעצמו חושב על הדמיון המטורף ביניהם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¿SE PARECEN? Él es #BiwarAbdullah, el iraquí que es comparado físicamente con @cristiano .

A post shared by pasionsports (@pasionsportss) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

An amateur #soccer player in northern Iraq enjoys the attention of a celebrity, thanks to his resemblance to Portugal captain Cristiano #Ronaldo. However unlike the Juventus star, 25-year-old #BiwarAbdullah does not play for a top club in Europe, instead he earns his living working in construction.

A post shared by Yeni Şafak English (@yenisafakenglish) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי