איזה חום: קסניה מדגמנת בגדי ים

קסניה טרנטול
קסניה טרנטול | צילום: אינסטגרם

בת זוגתו של גולדהאר, הדוגמנית היפייפיה ובוגרת האח הגדול, ממשיכה להעסיק אותנו בלתי סוף והפעם בשיתוף פעולה עם נטלי דדון: "מלכות אמיתיות מסדרות אחת לשנייה את הכתר". אין ספק, מכת חום עוד לפני הקיץ

(גודל טקסט)
בוודאי לא תופתעו לשמוע שבת הזוג החדשה של הבעלים של מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, הדוגמנית ובוגרת האח הגדול, קסניה טרנטול, ממשיכה להעסיק אותנו בלי סוף. אחרי שסיפרנו לכם על הטוקבקים המרושעים שספגה ברשתות החברתיות, ורגע אחרי שהגיע אל עיר מולדתה לוד, וסימנה וי על חובתה כאזרחית מדינת ישראל כשהלכה להצביע ושיתפה את העוקבים שלה, כעת הדוגמנית היפייפיה גורמת לנו למכת חום קשה עוד לפני בואו של הקיץ כשהיא מפרסמת מותג בגדי ים מוכר בתמונה סופר לוהטת.


טרנטול הצטלמה למותג בגדי הים "ריניקיני" של חברתה הטובה ואושיית האינסטגרם, נטלי דדון, כשהשתיים הצטלמו לקולקציה החדשה של מותג בגדי הים ולבשו דגם מנומר וסקסי במיוחד. קסניה פירסמה בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים כ- 170 אלף איש, תמונה שלה ושל דדון לבושות בבגדי ים תואמים וכתבה: "מלכות אמיתיות מסדרות אחת לשנייה את הכתר". אחרי שהחסרנו פעימה, ונחשפנו לעוד מותג בגדי ים מצליח, מעבר לזה של נטע אלחמיסטר ויובל אמזלג, נספר כי טרנטול ודדון הפכו לחברות קרובות מאד בשנה האחרונה, כשהשנייה תמכה בקסניה בשבוע האחרון כשספגה את הביקורות והטוקבקים והביעה את דעתה בנושא.


"הלוואי על כולם האנרגיה, הלב והטוב שאת מביאה. אני מכריזה בזאת על יום הקסניה הבינלאומי. שנדע לנצח את המגיפה הזאת של הבריונות ברשת שמטרתה לפגוע". כתבה נטלי דדון לחברתה שקסניה ששיתפה את הפוסטים שלה ושל עוד חברות שיצאו להגנתה. אגב, זאת לא הפעם הראשונה שקסניה מדגמנת למותג של נטלי, כזכור בשבוע האופנה צעדה על המסלול בביקיני ונראתה וואו, עוד לפני שנחשף הקשר בינה לבין הקנדי. כזכור, הקשר בין הדוגמנית לגולדהאר, הבעלים של מכבי בעל הון המוערך בלמעלה מ-2 מיליארד דולר, ממשיך לסקרן את כל עולם הכדורגל והבידור בישראל ומי בכלל זוכר שהיא הייתה מאורסת לעומרי בן נתן?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Real queens fix each other's crowns @natalydadon @rinikini_swimwear

A post shared by Ksenia Tarantul קסניה טרנטול (@kseniatarantul) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@kseniatarantul #rinikinigirl

A post shared by R i n i K i n i (@rinikini_swimwear) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

They broke the wrong parts of me. they broke my wings & forgot i had claws! . . . . . Big tnx❤: Shoes: @discorossofficial Dress: @michelleshowroom Styling: @yulisagarda

A post shared by Ksenia Tarantul קסניה טרנטול (@kseniatarantul) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lets go some..where #bluemakesmecalm #thailand @dew_fashion_

A post shared by Ksenia Tarantul קסניה טרנטול (@kseniatarantul) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי