הולך בעקבות רונאלדו: המלון החדש של מסי

ליאו מסי, אנטונלה רוקוזו
ליאו מסי, אנטונלה רוקוזו | Gettyimages

רגע לפני משחק החוץ נגד מנצ'סטר יונייטד, הכוכב של ברצלונה הרחיב את עסקיו עם מלון חדש הממוקם במיורקה ופרוש על ארבע קומות. זאת ההשקעה השנייה של הפרעוש בשוק לאחר רכישה נוספת באיביזה המנוהלת על ידי אחיו

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תארח הערב (רביעי, 22:00) את ברצלונה במסגרת רבע גמר ליגת האלופות. לקראת קרב הענקיות המסקרן, חשוב לציין שהפנומן של בארסה, ליאו מסי, שנמצא בתקופה פנטסטית, כמו הרבה כדורגלנים ענקיים דואג היטב להשקעות הפיננסיות שלו מחוץ לכר הדשא. במקביל, בזמן שהוא בדרך לאליפות עם בארסה, ובדומה ליריב המושבע שלו, כריסטיאנו רונאלדו, הפרעוש הרחיב את עסקיו עם מלון חדש.


הארגנטינאי רכש מלון חדש, ארבעה כוכבים המכיל 98 חדרים ונקרא "hotel Sea Sun Fona de s'Illot". המלון ממוקם במיורקה, ופרוש על ארבע קומות. זאת ההשקעה השנייה של מסי בשוק המלונאות מאז שבשנה שעברה רכשה את מלון ""Es Vivé de Ses Figueretes, איביזה , אשר כעת נושאת את השם המסחרי MiM איביזה. בנוסף, למסי יש עוד מלון בספרד, הראשון שרכש. המלון שנקנה כבר בחודש פברואר על ידי מסי, וינוהל על ידי אחיו, רודריגו, עבר שיפוץ מסיבי והוא צפוי לפתוח את שעריו בשני במאי, ככה שאתם מוזמנים לשריין חדר וגם לצפות במשחק של בארסה על הדרך.


"אין ספק שלדימוי של מסי יש מינוף בינלאומי שיועיל מאד למיורקה מבחינת תיירות וקידום התדמית של האי". מספר מנהל קבוצת "מג'סטיק" השותפה למלונות שרכש הארגנטינאי. אם אתם זריזים ותצליחו להגיע לשם בפתיחה, תצפו לפגוש את מסי עצמו, שהבטיח שיגיע להשקה החגיגית, ומעניין לראות אילו כדורגלנים מפורסמים יגיעו בעקבותיו לנפוש במלון החדש במיורקה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

First one for breakfast 🙂 healthy morning 🙂 #miamivice#miamivicestyle#miamivicemusic#messihotel#local#recoveringmodel#esvivehotel#morningvibes

A post shared by Pedro Filipe (@traveling_with_pedro) on

(המלון של מסי באיביזה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי