נטע וקורל עושות את אמריקה בענק!!!

קורל ונטע מבלות
קורל ונטע מבלות | אינסטגרם

בעוד אנחנו מנקים ומצחצחים את הבית לקראת חג הפסח, שתי נשות הכדורגלנים העסוקות ביותר בישראל עפות בפאלם ביץ', קליפורניה. בתפריט: מלונות מפוארים, שמש, בריכה, ג'אנד פוד והרבה מוסיקה וריקודים

(גודל טקסט)
השבוע שלפני חג הפסח נפתח, ובעוד אנחנו מנקים, מצחצחים ומכינים את הבתים לקראת החג שפותח את האביב, שתי נשות הכדורגלנים העסוקות ביותר בישראל, קורל סימנוביץ' ונטע אלחמיסטר, מצמיחות כנפיים ועפות בפאלם ביץ', קליפורניה. שתי הדוגמניות המצליחות ביחד עם הסוכן המשותף שלהן, שי אביטל נמצאות ברגעים אלו ממש ב"קואצ'לה", פסטיבל המוסיקה הענק המסורתי בעמק של פאלם ביץ' אליו מגיעים כל המי ומי מכל רחבי העולם. דוגמניות מפורסמות, זמרים, שחקנים, כל מי שרק תחשבו עליו, כולם מגיעים לחגוג בפסטיבל מטורף של שלושה ימים מבוקר עד לילה.


בתפריט: מלונות מפוארים, שמש, בריכה, שיזוף, ג'אנק פוד, ומלא מוסיקה וריקודים, שזה החלק האהוב על שתי הנציגות הישראליות שלנו. אמש (שבת) הגיעו השתיים לחגיגות הקואצ'לה, עשו את מה שהן יודעות הכי טוב –  להצטלם וגם לא שכחו לקחת סלפי עם שלל דוגמניות מפורסמות שהן אוהבות. אחרי המבורגר וצ'יפס, (כן, גם דוגמניות מרשות לעצמן מעת לעת) לא הפסיקו לרקוד בהופעה של ג'יי באלבין המדהים. נטע כבר נהנתה לא פעם בהופעה שלו ושל הזמרת אניטה, בביקור הקודם של בארה"ב, וחוץ מזה מי שמכיר אותה, יודע שהיא חולת רגטון ומוסיקה לטינית.


הערב (ראשון) אשתו של סרג'י רוברטו וארוסתו של רמי גרשון ייהנו בהופעה של הזמרת הכי מצליחה כיום בעולם, אריאנה גרנדה, שהיא למעשה הדובדבן שבקצפת הפסטיבל הענק. בזמן שהן מבלות ונהנות הן גם לא שוכחות להצטלם בביקיני ולהצדיק היטב, מדוע חושבים ברחבי העולם, שהישראליות הן הנשים היפות ביותר על הפלאנטה. צפו לכמות סטורי לא הגיונית מההופעה הערב של גרנדה. אולי נטע זוממת לסגור אותה להופיע בחתונתה הקרבה ובאה? נראה לנו שהיא "תסתפק" בעומר אדם המצויין, בדיוק כמו חברתה!



נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ' חיות את החלום האמריקאי. (צילום מסך: אינסטגרם)



עפות על החיים. נטע וקורל בפסטיבל קואצ'לה (צילום מסך: אינסטגרם)



גם להן מותר לפעמים לבקש סלפי עם דוגמניות מפורסמות. (צילום מסך: אינסטגרם)



עושות את מה שהן יודעות מצויין. אלחמיסטר בפעולה (צילום מסך: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

calm before the storm #revolvefestival

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Coachella! But firstttt Pizza.

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי