הקמע של שחקני מכבי תל אביב

אלירן עטר, יונתן כהן
אלירן עטר, יונתן כהן | צילום: אור גפן

שחקני האלופה מחזקים את המראה החדש שאימצו לעצמם בבלונד בוהק לקראת המשחק נגד הפועל ב"ש. סביב המכביסטים בטוחים שהקמע שלהם הוא צמד מעצבי השיער שניר ומאיר, שיביאו להם את הניצחון

(גודל טקסט)
שחקניה של האלופה הטרייה, מכבי תל אביב, ממשיכים להתחדש ולהתחדד לא רק על כר הדשא. השחקנים הצהובים- כחולים מתחזקים יופי את התספורות ואת המראה החדש שאימצו לעצמם בבלונד בוהק, כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר. לקראת המשחק היום (שני) נגד הפועל באר שבע הגיעו היום אמש: דן גלזר, מאור קנדיל, ארון שוינפלד, אלירן עטר ויונתן כהן למספרת שניר ומאיר ברחוב דיזינגוף בתל אביב ויחד עם צוות המספרה המסור התפנקו בחיזוק הלוק החדש.


סביב המכביסטים בטוחים שהקמע שלהם הוא צמד מעצבי השיער שניר ומאיר, שיביאו להם את הניצחון כפי שכבר קרה בפעמים הקודמות שטיפלו בשחקני האלופה, ואפילו בניצחון האחרון הענק של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות יורו 2020, השניים היו אמונים גם על התספורות של שחקני הנבחרת. רגע לפני שיפגשו את היריבה מהדרום במסגרת המחזור ה-30 של ליגת העל, גם במועדון נערכים לקראת הישורת האחרונה של העונה כאשר האלופה תעשה הכל על מנת להשיג את המטרה שהיא לעשות היסטוריה ולהישאר בלתי מנוצחים עד הסוף.


"אנחנו רוצים להיכנס לדפי ההיסטוריה של המועדון. אנחנו רוצים להיות בלתי מנוצחים", אלו דברים של שרן ייני, שהקריקטורה שלו כגיבור על, מככבת בחשבון האינסטגרם של המכבים. במועדון החליטו למתג את השחקנים כגיבורי על תחת הכותרת: "גיבורי העל של עונת העל בדרך למשימה חדשה". ללא ספק אם יצליחו לסיים את העונה הזאת ללא הפסדים בליגה (להוציא את ההפסד לבני יהודה בחצי גמר גביע המדינה) שחקני מכבי תל אביב הם סוג של גיבורי על, לפחות גיבורים, ויהיה מעניין לראות הערב, האם הבלונד תרם לכך.



אלירן עטר ויונתן כהן מחדשים את הבלונד (אור גפן)



מעצבי השיער שניר ומאיר יעזרו למכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע? (אור גפן) 


(אור גפן)


(אור גפן)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גיבורי העל של עונת העל בדרך למשימה חדשה. #maccabiheroes #mtafc #hbfc #matchday #yallamaccabi #wearemaccabi #צהובעולה #רקמכבי

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@sheranyeini #superhero #mtafc #mtafc #צהובעולה #yallamaccabi #רקמכבי

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי