ברבי גירל: שרון אייזנברג משתפת פעולה עם בר זומר!

בר זומר ושרון אייזנברג
בר זומר ושרון אייזנברג | Telaviver

בת זוגתו של קלטינס רק בת 22 וכבר הכוכבת העולה של ליגת העל. הדוגמנית כיכבה בקמפיין הלבשה תחתונה של "פיקס" ושיתוף הפעולה עם זומר נראה מבטיח. אחרי שהרסה לנו את הבריאות, נאחל לה בהצלחה בבחינת הפסיכומטרי

(גודל טקסט)
אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל רגע לפני שפסח כבר כאן, הייצוג של נשות הכדורגלנים בעולם הדוגמנות מעלה הילוך בענק ואנחנו במדור, מרגישים כמו הורים גאים. אמש (שני) הגיעה בת זוגו המהפנטת חושים של דוד קלטינס, הקצינה המשוחררת והדוגמנית שרון אייזנברג, לסט הצילומים של מותג ההלבשה התחתונה FIX, שם הצטלמה לקולקציית ההלבשה התחתונה של "הסימפסונס" ביחד עם לא אחרת מהדוגמנית בר זומר. גם לדוגמנית בוגרת הישרדות יש קשר ישיר לעולם הכדורגל, נזכיר ששתיים מחברותיה הטובות הן נטע אלחימיסטר וקורל סימנוביץ' שקורעות את מיאמי בימים אלו.


בחזרה לתל אביב, רק לפני מספר ימים חשפנו בפניכם את הצילומים הראשונים של אייזנברג בת ה-22 לקולקציית בגדי הים של פיקס שהשאירו אותנו המומים, וברשת כל כך התלהבו מיופייה של שרון שהחליטו שהיא וזומר חייבות לככב יחד בשלטי חוצות בכל רחבי הארץ וכמובן ברשתות. הקולקציה המיוחדת של פיקס ביחד עם Fox העולמית שמייצגת את משפחת סימפסונס עליה גדלנו כולנו, תושק בחניות מיד אחרי החג, ב- 28.4 כאשר תוכלו להינות מפיג'מות, תחתונים, בגדי ים וכפכפים. בדיוק מה שצריך כדי לפתוח את הקיץ. תודו שהחיבור בין שרון לבר כל כך טבעי, ושיש דימיון כלשהו בין שתי הדוגמניות הבלונדות.


המדור רץ לבקר את שרון על הסט ושמע ממנה קצת על החוויה, המאד שונה ממה שהיא רגילה אחרי 3 וחצי שנים ששירתה את צה"ל נאמנות: "היה יום מעולה ונהניתי מכל רגע. היה כיף עם הצוות ועם בר שהיא פשוט מהממת מבפנים ומבחוץ, באמת בחורה מקסימה. מקווה שהתוצר הסופי ייצא טוב". טוב זה לא מילה, כי הכנו לכם טעימה מאיך זה נראה כשאייזנברג פגשה את זומר. במילה אחת: הצילו. בינתיים עד שהתמונות היפות של שתי הברביות יהיו מרוחות בכל פינה, תוכלו למצוא את שרון מככבת בבגדי הים של המותג והורסת לנו את הבריאות ועל הדרך תאחלו לה גם מלא בהצלחה לקראת בחינת הפסיכומטרי אותה היא צפויה לעבור ביום חמישי הקרוב. המדור מאחל לשרון בהצלחה גדולה ומחזיק אצבעות!



הפרזנטוריות של פיקס. שרון אייזנברג ובר זומר. (צלם : Telaviver. סטיילינג וקריאטיב : שירן קדר. מנהלת מותג: חן בן ישי. מפיק : דור דימנט. איפור ושיער : גיא טקו)



החיבור נראה טבעי! (צילום: Telaviver)



קחי אותנו שרון!!! שרון אייזנברג בקמפיין לפיקס (צילום: Telaviver)



הכוכבת העולה של ליגת העל. רק בת 22 (צילום: Telaviver)



חברה של נטע וקורל, עכשיו גם של שרון. בר זומר לפיקס. (צילום: Telaviver)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shine bright with a yellow bikini ✨⭐️⚡️ #fixswim @fixfixfixfix

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I just had to post them all ‍♀️ #fixswim @fixfixfixfix

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי