אתם חייבים לראות: הנשיקה הלוהטת של רונאלדו ומסי!

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

קריקטורה של שני כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם הופיעה בעיתון "כדורגל צרפתי" בפריז, במחווה לציור של האומן "Tvboy" שבעצמו עשה מחווה לציור קיר מפורסם מאנגליה

(גודל טקסט)

היריבות בין ליאו מסי לבין כריסטיאנו רונאלדו היא אולי הגדולה ביותר בהיסטורית הכדורגל העולמי. שני השחקנים נחשבים לגדולים בעולם וכמו שאנחנו יודעים, ההשוואה ביניהם חוזרת פעם אחר פעם. העיתון הפריזאי "כדורגל צרפתי" החליט לתת פרשנות משל עצמו לדיון "מי שחקן טוב יותר", בדרך יצירתית שעוד לא ראינו: ציור של שני הפנומנים מתנשקים נשיקה צרפתית סוערת. השער האחרון של המגזין שיצא הבוקר (שלישי) מציג את כוכבה של ברצלונה ואת האס של יובנטוס כאשר הם מתנשקים, תחת הכותרת: "האם אתם מסי או רונאלדו"?

האילוסטרציה הזאת הופיעה לראשונה בכלל ברחובות ברצלונה, אז האומן "Tvboy" צייר אותה בתחנת אוטובוס בעיר בשנת 2017. במאמר עצמו בעיתון דנים על מי מהם, מסי או רונאלדו, מתעלה על השני, כאשר המסקנה היא שהעובדה שכל אחד מהם זכה חמש פעמים בנעל הזהב הופכת אותם לבלתי נפרדים – בדיוק כמו בציור. היצירה הבלתי שגרתית הזו של Tvboy הספרדי, מזכירה ללא דופי את היצירה האייקונית של Banksy, "השוטרים המתנשקים". מדובר בציור קיר שנמצא בפאב בברייטון, וב-2011 נמכר במכירה פומבית תמורת 350 אלף פאונד.

ושוב, הערב כל העיניים יהיו נשואות אל עבר מסי ורונאלדו שינסו לתפוס שניהם מקום בחצי גמר ליגת האלופות עם קבוצותיהם. מנצ'סטר יונייטד תגיע להתארח אצל ברצלונה בקאמפ נואו בעוד יובנטוס תארח את אייאקס. אם רונאלדו יילך פעם נוספת על כל הקופה עם יובה תהיה זו הפעם השישית שיזכה בגביע האלופות, עם שלושה מועדונים שונים, בעוד למסי בהשוואה יש ארבעה תארים אירופאים. השנה ברצלונה ומסי הן הפייבוריטיות לזכות בתואר, ואנחנו משתוקקים למפגש בין הפרעוש ל- CR7 במסגרת המפעל היוקרתי. השאלה היא, האם תהיה גם נשיקה על כר הדשא?

היצירה המקורית,
היצירה המקורית, "השוטרים המתנשקים" של ברסקי


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי