האקסיות המיתולוגיות של כוכבי הליגה מכות שנית

שיר אלמליח
שיר אלמליח | אסף לב

אלמוג לוי, ליאור אוחיון, מרגריטה גוליק , יובל בן לולו - זוכרים את השמות הללו? החברות לשעבר של שחקני ליגת העל ממשיכות לעשות את החיים יפים באינסטגרם גם בלי הטייטל "נשות הכדורגלנים"

(גודל טקסט)
הן אמנם יצאו לנו מהחיים, אבל הודות לרשתות החברתיות המדור ממשיך לשמור על קשר ולעקוב אחרי אלו שהפכו לאקסיות המיתולוגיות של כוכבי ליגת העל. במסגרת סדר פסח החלטנו לעדכן אתכם מה קורה בחייהן של כמה מהנשים היפות שביקרו בעולם הכדורגל וחיו את חיי נשות הכדורגלנים. איפה הן היום, מה הן עושות, ואיך זה שהן רק משתבחות עם השנים? מצעד האקסיות הלוהטות לפניכם – אפשר שתשובו לחיינו?!


אלמוג לוי
רק לפני פחות מחודש סיפרנו לכם על הפרידה של אלמוג לוי וטל כחילה, מה שהופך אותה לאקסית הטרייה ביותר בליגת העל. כזכור, השניים היו מאורסים והיו עתידים להתחתן ב-23 במאי, אך לפני כחודשיים פירקו את החבילה וחזרו לסטטוס "רווקים". ממש ברגעים אלו אלמוג בת ה-22, סטודנטית למשפטים וממשל, נהנית מכל רגע בחגיגות הפאנג'ויה של מכללת הבינתחומי ונראית וואו בבגד ים, שם גם זוגתו של דור מיכה נואל ברקוביץ' עושה חיים משוגעים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Too tired to open my eyes #day2 #idceilat

A post shared by Almog Levi (@almoglevia) on



ליאור אוחיון
מה משותף לחנן ממן ומתן אוחיון? ששניהם משחקים בהפועל באר שבע, וגם… אחת האקסיות של ממן היא לא אחרת מאחותו היפייפיה של אוחיון. זוכרים את ליאור אוחיון? הגרסה הישראלית של אירינה שייק? זאת ממש לא פעם ראשונה שאנחנו מספרים לכם על היפייפיה המוכשרת בעקבות הקשר הישיר שלה לכדורגל הישראלי ומותג בגדי הים שהקימה בעצמה, Lumiere. ליאור מדגמנת בגאווה את המותג המקורי שלה ומגייסת לחגיגה לא מעט נשות כדורגלנים. חוץ מהעובדה שהיא עדיין רווקה לא ברור איך, היא גם מגה בשלנית. תראו בעצמכם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mykonos ❤️ @lumiere_bikini

A post shared by Lior Ohayon (@liorohayon) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☀️ @lumiere_bikini

A post shared by Lior Ohayon (@liorohayon) on



יובל בן לולו
יובל בן לולו, האקסית המיתולוגית של שלומי אזולאי, ממשיכה לשגע אותנו. הדוגמנית עדיין חזק מאוד בעולם הספורט ובקשר עם לא מעט נשות כדורגלנים ביניהן החברה הטובה, ספיר יודשקין יצחקי, אותה הכירה עוד בימי תחרות מלכת היופי. חוץ מזה היא גם מדגמנת למותג בגדי הים של מי שסיפרנו עליה לפני רגע, ליאור אוחיון, והתוצאות לפניכם. מאז ימי שלומי אזולאי, יובי (26) ממשיכה לעשות חיל, קוטפת קמפיינים בצרורות ונראית מדהים מתמיד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dreaming about this place #summervibes @lumiere_bikini

A post shared by Yuval-Bar Ben Lulu (@yuvibl) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUMMER 2019 HERE – PRE ORDER NOW //

A post shared by LUMIÉRE (@lumiere_bikini) on



מרגריטה גוליק
אמנם כיום הוא הרווק הכי מבוקש בליגת העל, אבל אנחנו לא יכולים לשכוח את הזוגיות שהייתה לקשרה של קריית שמונה לירוי צעירי אי שם בסוף 2016, עם הדוגמנית הבלונדינית היפייפה מרגריטה גוליק. השניים יצאו יחד בסך הכל מספר חודשים, אך נראו מיליון דולר זה לצד זו. אחרי הרומן הקצר עם הבועט המבוקש, כיום מרגריטה כבר תפוסה חזק כמעט שנתיים שהיא בזוגיות, וממשיכה לדגמן ולהראות נפלא בביקיני.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by MARGARITA GOLICK (@margarita__golick) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Makeup @adrianhamias Hair @shiraharary Jewelry @maayan.ben.rahamim

A post shared by MARGARITA GOLICK (@margarita__golick) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי