סכסוך משפחתי: מדוע אשתו של איקרדי תובעת את אחותו?

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

החלוץ השנוי במחלוקת שוב בכותרות. הפעם בגלל סכסוך משפחתי מתוקשר, שעשוי להגיע לבית המשפט בין אשתו לאחותו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
וונדה נארה איקרדי, הסוכנת והאישה של חלוץ אינטר, מאורו איקרדי, החליטה לתבוע את אחותו, איבנה, אחרי שהריב המתוקשר ביניהן החריף. הכל התחיל כאשר חלוצה של אינטר הושעה ונלקח ממנו סרט הקפטן בחודש פברואר האחרון.


האחות איבנה השתתפה בגרסה האיטלקית של "האח הגדול" וממש לא הסתירה את דעתה על אשתו הפרובוקטיבית של אחיה. "היא האויבת הכי גרועה שיכולה להיות" אמרה על גיסתה, והוסיפה:  "אני לא רוצה שהאויבת הכי גדולה שלי, עם כזה מוח כמו שיש לה, תהיה חלק מהמשפחה שלי. זה קונפליקט משפחתי". 


וונדה, שלא נשארה חייבת, פנתה לעורכי הדין שלה וצייצה בטוויטר את מכתב התביעה: "בעקבות עוד מתקפה פרובוקטיבית, הפעם במסגרת תוכנית טלוויזיה מצולמת ומתועדת (האח הגדול VIP איטליה), ההתבטאויות של גברת איבנה איקרדי והמילים שאמרה בראיונות טלוויזיה וברשתות החברתיות, פגעו עמוקות בכבודה ובשמה הטוב של גברת וונדה איקרדי". 



Wanda Nara se cansó e ira a juicio con su cuñada, Ivana Icardi. ¡Mirá!: https://t.co/2zy4nrs5W6pic.twitter.com/ttftM4J9T9

— Haceinstantes (@Haceinstantes) April 17, 2019


המכתב המשיך באיום: "הגברת וונדה מזהירה בפעם האחרונה את איבנה ומציעה לה להתעסק בחייה ובעיסוקיה בלבד, מבלי להסתמך על משפחתה המפורסמת ועל החשיפה התקשורתית שהיא מקבלת בעקבות תשומת הלב שמנסה לעורר בכל פעם מחדש".


במילה אחת. אאוץ' 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי