צפו: איך מטריף מאור בוזגלו את הירושלמים בחול המועד?

מאור בוזגלו, בואו לשחק איתו
מאור בוזגלו, בואו לשחק איתו | Media flash

קניון הדר יארח את גמר טורניר הפוטגול הגדול, שולחן הכדורגל פרי יצירתו של הכוכב, אליו נרשמו למעלה מ-70 איש. גם מירן וארבעת הילדים וחבריו מבית"ר הגיעו לפרגן עוד קודם. רוצים לשחק? פרסים שווים לזוכים

(גודל טקסט)

בעוד כולנו מנסים לעכל את המצות ולשלב בין החופש של הילדים, לעבודה ולשאר המטלות, כוכבה של בית"ר ירושלים, מאור בוזגלו, נמצא בעיצומו של טורניר הפוטגול הענק שמתקיים ממש ברגעים אלו, במשך שלושה ימים של פעילות בקניון הדר בירושלים. אכן כן, מדובר באותו קניון הדר אותו מפרסם מאור ביחד עם אשתו ההורסת מירן, ככה שאם יוצא לכם להגיע לביקור, תוכלו לראות את התמונות של השניים מרוחות בכל פינה בקניון, והחל מאתמול עד מחר גם במציאות, במתחם הפוטגול אליו נוהרים הירושלמים ושאר חובבי הספורט מכל רחבי המדינה.

כזכור, הפוטגול הוא פרי יצירתו של הקשר הכי מפורסם בישראל, מדובר במוצר אותו פיתח בוזגלו בשנתיים וחצי האחרונות, כשהכל התחיל עוד כששיחק במדיה של הפועל באר שבע. בזמן שהשולחנות כבר כבשו את כל חדרי ההלבשה של קבוצות ליגת העל, מחלקות הנוער ובתי ספר, אתמול והיום הטורניר תחת שרביטו של בוזגלו מציע משחקים פתוחים לקהל הרחב בשלושה דגמי שולחנות (ילדים, ביתי, מקצועי) לצד משחקי ראווה. אמש (ראשון) הגיעו לשחק עם מאור חבריו לקבוצה, אנתוני וראן ואופיר קריאף בנוסף לאחים אסי ואלמוג בוזגלו שהגיעו להרים עם המשפחות וכמובן לשחק לצד אחיהם.

גם מירן וארבעת הילדים הגיעו אמש לפרגן לאבא ולראות אותו משחק, ולא האמינו לטירוף סביבם כאשר המתחם היה מפוצץ עד אפס מקום. חוץ מהמשחק עצמו, משימה נוספת הוטלה על המשפחה: לתת מענה לכל הידיים שהתחננו לסלפי לצד משפחת הכדורגל הכי אהובה בארץ. מחר, ביום השלישי, יתקיים הטורניר הגדול אליו נרשמו למעלה מ-70 זוגות מה שגרם לסגירת ההרשמה מוקדם מהצפוי. פרסים שווים מובטחים לזוכים, ואם תגיעו היום למתחם הנוצץ, תוכלו לראות את מי שכבר הגיעו להרים למאור מבית"ר: דוד קלטינס, טל כחילה ואפונסו טיירה. יאללה בית"ר, יאללה פוטגול!


המתחם בקניון הדר הירושלמי (צילום: Media flash)


אופיר קריאף ראש בראש מול מאור בוזגלו (צילום: Media flash)


שיחק אותה עם הביזנס הזה. מאור בוזגלו (צילום: Media flash)


אנתוני וראן הגיע גם הוא לשחק. (צילום: Media flash)


ככה נראה השולחן בעיצובו של מאור (צילום: Media flash)


לא היה מקום להכניס סיכה! אמש בקניון הדר (צילום: Media flash)


קריאף ומאור נגד אסי ואלמוג. מי ניצח לדעתכם? (צילום: Media flash)


עוד ביתריסטים שהגיעו לטורניר. בוזגלו, קלטינס, טיירה וכחילה. (צילום: Media flash, אינסטגרם)


מאור ומירן בוזגלו עם שרון אייזנברג ודוד קלטינס. (צילום: לירון שרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי