לא תאמינו: איברהימוביץ' רוצה להיות ג'יימס בונד הבא!

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

הענק השבדי קורע רשתות גם בגיל 37 במדי לוס אנג'לס גלאקסי, אבל האם יכול להיות שהוא כבר חושב על היום שאחרי הכדורגל? אם להסתמך על פוסט שהעלה באינסטגרם, הוא יודע בדיוק מה צריך להיות תפקידו הבא

(גודל טקסט)
זה לא סוד שלשחקן הכדורגל הכי צבעוני ויהיר בעולם, זלאטן איברהימוביץ' בן ה-37, יש אופי מיוחד, שרק במקרים מסויימים אפשר להבין אם הוא אומר את האמת או מעמיד פנים ונותן במה להומור המיוחד שלו. זה מה שקרה אמש (שני) עם הפרסום האחרון שלו באינסטגרם, שם הוא הפתיע את 36 מיליון העוקבים שלו בתמונה מוזרה.


איברהמוביץ' למעשה סיפר באמצעות הרשת החברתית שהוא רץ לשחק את ג'יימס בונד החדש. כן כן, הכוכב השבדי שמשחק כיום בלוס אנג'לס גלאקסי, רוצה להחליף את דניאל קרייג בתפקיד ג'יימס בונד בסרטים הבאים.


השנה יצא הסרט ה-25 של ג'יימס בונד בכיכובו של קרייג, שיהיה גם סרטו האחרון וכעת מחפשים לו מחליף, וזלאטן שמעוניין בתפקיד הנחשק, פרסם תמונה שלו שהוא נראה כמו ג'יימס בונד באינסטגרם וכתב: "המפקח קלוסאו ו-007". למקרה שלא הבנתם, הוא רצה להיות ברור! החיפוש אחר השחקן שיגלם את הסוכן החשאי המפורסם ביותר בהיסטוריה של הקולנוע לסרט הבא עדיין פתוח ושמות רבים כבר צצו, כולל אידריס אלבה וכריס המסוורט. עם זאת, אף אחד מהמפיקים לא תיאר לעצמו שאיברהימוביץ' יציע את עצמי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inspector Clouseau @johnamatielloigen and 007

A post shared by Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) on



החלוץ השבדי מעולם לא הסתיר את חלומו להיות חלק מהסרט האהוב עליו, כך שהתמונה האחרונה שלו יכולה להיחשב למשהו מתוחכם, אבל אמיתי. השבדי כבר חושב מסתבר על הקריירה שאחרי הכדורגל ועם האהבה העצמית שלו וחוש ההומור המשובח, אין סיבה ששחקן שהשווה את עצמו לאלוהים, לא יוכל לשחק גם בשובר קופות הוליוודי, לא ככה? נצטרך להמתין בסבלנות, אבל אנחנו מהמרים שבתור אחד שגר קרוב לבועה ההוליוודית, סביר להניח שישימו עליו עין בזריזות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vancouver you are welcome

A post shared by Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי